Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 "Jeg har aldri hatt tilfeldig sex", sier Sandra; http://www.seher.no/830702/sandra-lyng-haugen-er-lei-av-aa-fremstaa-som-sot Vel, det har ikke jeg heller. De har vært håndplukket, alle som én! 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 ;-) Håndpluket fikk nesten en dobbelt betydning her. Husker den vitsen som nonnene på sopptur...;-9 Ellers bet jeg meg merke i at hun for å skjule sin bulimi løy for sin mor og sa at hun hadde begynt å røyke! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 ;-) Håndpluket fikk nesten en dobbelt betydning her. Husker den vitsen som nonnene på sopptur...;-9 Ellers bet jeg meg merke i at hun for å skjule sin bulimi løy for sin mor og sa at hun hadde begynt å røyke! ''Ellers bet jeg meg merke i at hun for å skjule sin bulimi løy for sin mor og sa at hun hadde begynt å røyke!'' Hehe, spørs om den hadde funket like bra på alle foreldre. 0 Siter
morsan Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 ''Ellers bet jeg meg merke i at hun for å skjule sin bulimi løy for sin mor og sa at hun hadde begynt å røyke!'' Hehe, spørs om den hadde funket like bra på alle foreldre. Ja, det var litt av en løgn. Jeg har aldri sett moren hennes, men ser nå for meg en dame som alltid har rullingsen klar...;-) Eller forresten - da hadde vel neppe datteren vært nødt til å _gå ut_ for å røyke;-) 0 Siter
sant å si Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 ''Ellers bet jeg meg merke i at hun for å skjule sin bulimi løy for sin mor og sa at hun hadde begynt å røyke!'' Hehe, spørs om den hadde funket like bra på alle foreldre. Mora er ikke noe skarpere enn dattera, for å si det sånn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.