Rith Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Trenger tips til gode vintervotter. Er slettes ikke fornøyd med Reimatec-vottene, har byttet de flere ganger fordi de går opp i sømmene. Og de holder ikke vannet ute, syns man kan kreve mer av votter til 300,- Hun er veldig kald av seg, og de eneste vottene hun har holdt seg varm med er reimatec, strikkede ullvotter syns hun er ubehagelig å bruke når de blir våte. Noen som vet om votter som er bedre enn reimatec vottene? Helst votter med frotte eller hvertfall godt for i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hestra. Koster litt, men jeg har aldri hatt bedre votter selv i alle fall. Sportsbutikk (G-sport og Intersport i alle fall). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hestra. Koster litt, men jeg har aldri hatt bedre votter selv i alle fall. Sportsbutikk (G-sport og Intersport i alle fall). Takk for tipset. Skal sjekke de ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hestra. Koster litt, men jeg har aldri hatt bedre votter selv i alle fall. Sportsbutikk (G-sport og Intersport i alle fall). Men..650,-?? Tror ikke jeg gir det til 6 åringen min nei, syns 300,- er mer enn nok for votter. Hadde ikke kjøpt så dyre votter heller hadde det ikke vært for at hun var så kald. Men dem er sikkert kjempegode 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men..650,-?? Tror ikke jeg gir det til 6 åringen min nei, syns 300,- er mer enn nok for votter. Hadde ikke kjøpt så dyre votter heller hadde det ikke vært for at hun var så kald. Men dem er sikkert kjempegode De koster ikke så mye da: http://www.gsport.no/Produkt/288596(BC_2)/hestra-kids-wool-tum/ 249,- for gode polvotter med ull i foret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Men..650,-?? Tror ikke jeg gir det til 6 åringen min nei, syns 300,- er mer enn nok for votter. Hadde ikke kjøpt så dyre votter heller hadde det ikke vært for at hun var så kald. Men dem er sikkert kjempegode Eller her: http://www.gsport.no/Produkt/288504(BC_2)/hestra-gtx-kids-tum/ 299,-for gore-tex votter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 De koster ikke så mye da: http://www.gsport.no/Produkt/288596(BC_2)/hestra-kids-wool-tum/ 249,- for gode polvotter med ull i foret. Det er absolutt levelig for bra votter. Så på intersport. 649,-! Var ikke like de her, så på feil votter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Til vår frossenpinn på 8 år er det bare Hestra Fjellvott jr. som fungerer. Kjøpes på G-sport til knapt 400,-. Uttagbart ullfôr inni. Og om ullfôret blir vått, kan man ha hjemmestrikka votter inni. Helt suverene!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hestra! helt suverene i mange modeller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.