Gå til innhold

Beste vintervotter?

Rith

Anbefalte innlegg

Trenger tips til gode vintervotter.

Er slettes ikke fornøyd med Reimatec-vottene, har byttet de flere ganger fordi de går opp i sømmene. Og de holder ikke vannet ute, syns man kan kreve mer av votter til 300,-

Hun er veldig kald av seg, og de eneste vottene hun har holdt seg varm med er reimatec, strikkede ullvotter syns hun er ubehagelig å bruke når de blir våte.

Noen som vet om votter som er bedre enn reimatec vottene?

Helst votter med frotte eller hvertfall godt for i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hestra. Koster litt, men jeg har aldri hatt bedre votter selv i alle fall. Sportsbutikk (G-sport og Intersport i alle fall).

Takk for tipset. :) Skal sjekke de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestra. Koster litt, men jeg har aldri hatt bedre votter selv i alle fall. Sportsbutikk (G-sport og Intersport i alle fall).

Men..650,-?? Tror ikke jeg gir det til 6 åringen min nei, syns 300,- er mer enn nok for votter. Hadde ikke kjøpt så dyre votter heller hadde det ikke vært for at hun var så kald.

Men dem er sikkert kjempegode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men..650,-?? Tror ikke jeg gir det til 6 åringen min nei, syns 300,- er mer enn nok for votter. Hadde ikke kjøpt så dyre votter heller hadde det ikke vært for at hun var så kald.

Men dem er sikkert kjempegode :)

De koster ikke så mye da:

http://www.gsport.no/Produkt/288596(BC_2)/hestra-kids-wool-tum/

249,- for gode polvotter med ull i foret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til vår frossenpinn på 8 år er det bare Hestra Fjellvott jr. som fungerer. Kjøpes på G-sport til knapt 400,-. Uttagbart ullfôr inni. Og om ullfôret blir vått, kan man ha hjemmestrikka votter inni. Helt suverene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...