Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Når vi er på restauranten tenkte jeg på da. Ikke take away ) Lite suksess å ta med seg Oreo dream ) Ok, er aldri på Peppes, jeg, må være minst 5-6-7 år siden sist - forbinder det mest med take-away 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Ok, er aldri på Peppes, jeg, må være minst 5-6-7 år siden sist - forbinder det mest med take-away Syns det er et enkelt og greit sted og møtes på jeg. De fleste liker maten der. Har hatt så mange restaurantdiskusjoner med kresne folk så jeg gidder ikke det mer. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten. En hel stor Peppes-pizza!? *dåne* 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Men man spiser som regel mye mer når man bare er en familie sammen? Det gjør iallefall vi. Vi kan godt glefse i oss en svær pizza når vi er bare oss to voksne, men sammen med mange spiser vi alltid mye mindre (flere å prate med, måltidet tar lengre tid etc.) Jeg spiser enda mer med andre mennesker enn når jeg spiser alene og særlig hvis jeg ikke har laget maten. 0 Siter
Gjest jobbet på dolly Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 På Dolly regner vi 2-3 pers på en stor pizza, og 1-2 pers på en liten. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 På Dolly regner vi 2-3 pers på en stor pizza, og 1-2 pers på en liten. På peppes regner man også 2-3 personer pr pizza, men det blir for lite mat med 3 pers. syns jeg. 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten. oi, det var mye! Husker en klassetur til en by da vi gikk på videregående - en gutt i klassen, en tynn spjælete type, satte til livs én hel stor pizza på Peppe's - uten å legge igjen en eneste skorpe. På veien tilbake til bussen stoppet han ved en kiosk og hamstret store mengder snacks og brus for å ha proviant på den snaut 3 timer lange bussturen hjem...;-) 0 Siter
tusseline Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 På peppes regner man også 2-3 personer pr pizza, men det blir for lite mat med 3 pers. syns jeg. Enig. Eneste eksemplet jeg kan komme på om når det går med 3 pers på en pizza, er hvis man er 3 jenter som ikke er spesielt sultne, ellers ikke . 0 Siter
Gjest festgeneralen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 På Dolly regner vi 2-3 pers på en stor pizza, og 1-2 pers på en liten. Takk for alle tips! Satser i midten av tipsene der, og kjøper chips for resten 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Jeg spiser enda mer med andre mennesker enn når jeg spiser alene og særlig hvis jeg ikke har laget maten. Det er nok bare jeg som blir så opptatt med å skravle at jeg glemmer å spise ;-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det er nok bare jeg som blir så opptatt med å skravle at jeg glemmer å spise ;-P Du slår ikke meg. Jeg snakker på innpust og utpust og klarer å spise innimellom når de andre snakker 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Du slår ikke meg. Jeg snakker på innpust og utpust og klarer å spise innimellom når de andre snakker Aha, skjønner Når jeg spiser sammen med hørende så spiser jeg mer enn når jeg spiser med døve. Det er lettere å skravle med mat i munnen enn å prate tegnspråk med mat i hendene ;-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Aha, skjønner Når jeg spiser sammen med hørende så spiser jeg mer enn når jeg spiser med døve. Det er lettere å skravle med mat i munnen enn å prate tegnspråk med mat i hendene ;-P Det har du helt rett i ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.