Gå til innhold

Hvor mange pizzaer trenger vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er på restauranten tenkte jeg på da. Ikke take away :o) Lite suksess å ta med seg Oreo dream :o)

Ok, er aldri på Peppes, jeg, må være minst 5-6-7 år siden sist - forbinder det mest med take-away :P

Skrevet

Ok, er aldri på Peppes, jeg, må være minst 5-6-7 år siden sist - forbinder det mest med take-away :P

Syns det er et enkelt og greit sted og møtes på jeg. De fleste liker maten der. Har hatt så mange restaurantdiskusjoner med kresne folk så jeg gidder ikke det mer.

Skrevet

Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten.

En hel stor Peppes-pizza!? *dåne*

Skrevet

Men man spiser som regel mye mer når man bare er en familie sammen? Det gjør iallefall vi. Vi kan godt glefse i oss en svær pizza når vi er bare oss to voksne, men sammen med mange spiser vi alltid mye mindre (flere å prate med, måltidet tar lengre tid etc.)

Jeg spiser enda mer med andre mennesker enn når jeg spiser alene og særlig hvis jeg ikke har laget maten.

Gjest jobbet på dolly
Skrevet

På Dolly regner vi 2-3 pers på en stor pizza, og 1-2 pers på en liten.

Skrevet

På peppes regner man også 2-3 personer pr pizza, men det blir for lite mat med 3 pers. syns jeg.

Skrevet

Jeg har klart en hel også jeg, men da var jeg råsulten.

oi, det var mye!

Husker en klassetur til en by da vi gikk på videregående - en gutt i klassen, en tynn spjælete type, satte til livs én hel stor pizza på Peppe's - uten å legge igjen en eneste skorpe. På veien tilbake til bussen stoppet han ved en kiosk og hamstret store mengder snacks og brus for å ha proviant på den snaut 3 timer lange bussturen hjem...;-)

Skrevet

På peppes regner man også 2-3 personer pr pizza, men det blir for lite mat med 3 pers. syns jeg.

Enig. Eneste eksemplet jeg kan komme på om når det går med 3 pers på en pizza, er hvis man er 3 jenter som ikke er spesielt sultne, ellers ikke ;).

Gjest festgeneralen
Skrevet

Takk for alle tips!

Satser i midten av tipsene der, og kjøper chips for resten :)

Skrevet

Jeg spiser enda mer med andre mennesker enn når jeg spiser alene og særlig hvis jeg ikke har laget maten.

Det er nok bare jeg som blir så opptatt med å skravle at jeg glemmer å spise ;-P

Skrevet

Det er nok bare jeg som blir så opptatt med å skravle at jeg glemmer å spise ;-P

Du slår ikke meg. Jeg snakker på innpust og utpust og klarer å spise innimellom når de andre snakker

Skrevet

Du slår ikke meg. Jeg snakker på innpust og utpust og klarer å spise innimellom når de andre snakker

Aha, skjønner ;)

Når jeg spiser sammen med hørende så spiser jeg mer enn når jeg spiser med døve. Det er lettere å skravle med mat i munnen enn å prate tegnspråk med mat i hendene ;-P

Skrevet

Aha, skjønner ;)

Når jeg spiser sammen med hørende så spiser jeg mer enn når jeg spiser med døve. Det er lettere å skravle med mat i munnen enn å prate tegnspråk med mat i hendene ;-P

Det har du helt rett i ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...