BessieBie Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ..deres datter på 8 år? -eller deromkring? Trenger ideer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Snupp her er 9 og får en joggedress + t-skjorte fra et kjent sportsmerke (halv pris på salg tidligere i høst), en lue, en film om noen hundevalper, noe Littlest Pet Shop-greier, et Pokemonspill sammen med broren (manuelt spill, ikke pc eller noe sånt) + 1000 blyanter til fattige barn via Unicef. Hun har i tilegg fått barnebunad før jul så det får holde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vår 8-åring (jente) får High School Musical gardier til rommet (fant ferdiggardiner til vinduet - og har fått sydd i samme stoff til verandadøra), DS Lite spill (Super Mario) og spark. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jenta vår på 8 år trenger både sykkel, langrennski og nye slalåmstøvler, men hun får ikke alt dette. Hun får trolig langrennski og slalåmstøvler. Hun skal få noe fra bror og søster også, men hun har vært dårlig til å lage ønskeliste i år, så vi har litt trøbbel med å finne noen mindre ting til henne.... Hun trenger også ny skidress, men det tror jeg vi kjøper på salg etter jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vår 8-årige jente (9 like over jul) får (ikke bare av oss, da, men av tanter og besteforeldre og de vi har "styring" på): - klokke (armbåndsur) - elektrisk tannbørste - koffert med litt størrelse - PetShop-dingserier Også blir det nok noe mer leker under treet, vi gir ingenting utenom bursdag og jul, så vi tar igjen litt på småtteri f.eks. fra søsken, katten og nissen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Snart 8-åringen vår får ski + støvler til jul av mamma og pappa. Pluss en sånn rytmisk-sportgymnastikk.vimpel. Av andre vet jeg at hun får utstyr/møbler til dokkehuset, hun får modellbøker av ymse slag, hun får gavekort på (nok en) build-a-bear bamse og morgenkåpe. Og Harry Potter filmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Av oss foreldre får ho Ipod, av søsken: Skidress. Hva ho får fra besteforeldra, aner jeg ikke!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 min nesten 8-åring får (av meg eller andre) større tursekk eksperimentsett ds-spill toalettmappe klær slalåmski og -støvler 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 10-åring får Nintendo Wii spill, puzzlespill m 1500 brikker, noen aksjer og antagelig en sølvgaffel. (må lete litt i skapet om jeg har en "på lager".) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.