Nikki Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skal ha 10 jenter på besøk på onsdag for å bake pepperkaker. Jeg har kommet frem til at jeg ikke orker/ikke har tid til å lage deigen, og vil derfor kjøpe ferdig deig. Er det noen som har erfaring med deig kjøpt på butikk og som kan fortelle meg hvilken som er god? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kjøpte pepperkakedeig på REMA igår, 25 kroner for en bøtte på 1 kg. Den var helt kurant, god å bake ut og resultatet var bra. Nå har jeg ikke smakt på det ferdige resultatet, da vi har laget pepperkakehus og diverse krimskrams. Når det gjelder barn er det gleden ved å bake og pynte pepperkakene som gjelder, smaken kommer kanskje i annen rekke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg kjøpte pepperkakedeig på REMA igår, 25 kroner for en bøtte på 1 kg. Den var helt kurant, god å bake ut og resultatet var bra. Nå har jeg ikke smakt på det ferdige resultatet, da vi har laget pepperkakehus og diverse krimskrams. Når det gjelder barn er det gleden ved å bake og pynte pepperkakene som gjelder, smaken kommer kanskje i annen rekke? 25 kroner for en kilo høres bra ut - og at den er lett å bake ut. Det går nok med litt deig og må regne med noen runder når de setter igang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har kjøpt ferdig deig på joker i år. prisen vet jeg ikke, men deigen var god å bruke, og resultatet ble bra. Jeg har hatt noen forsøk med å pepperkakedeig de siste årene, og vil si at kjøpedeigen jeg har prøvder bedre enn det jeg har greid å få til selv. Pepperkakene smaker godt etter steking og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Ikea (hvis du bor i nærheten) har veldig god deig, de pleier å vinne testen i Aftenposten hvert år. Vi har brukt årets, den trenger litt ekstra mel, det ferdige resultatet er veldig godt :-D Lykket til med bakingen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lierne sin er kjempegod 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hei Ikea (hvis du bor i nærheten) har veldig god deig, de pleier å vinne testen i Aftenposten hvert år. Vi har brukt årets, den trenger litt ekstra mel, det ferdige resultatet er veldig godt :-D Lykket til med bakingen Har IKEA i nærheten, så mulig det blir en tur dit. Takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ultra sin pepperkakedeig er god...den har jeg kjøpt. Ellers så må jeg bare legge til at min sønn på 19 bakte pepperkaker i dag. Det tok bare 10 minutter å røre sammen deigen i går kveld, også stod den i kjøleskapet til i dag...Og de pepperkakene ble virkelig supergode. Deigen er ikke så komplisert å lage som mange tror, (eller iallefall jeg) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikea har en god deig, 1 kg for 25 kroner. Jeg lagde pepperkakehus (ganske stort), og brukte nok en kilo på det. Den var veldig fin å bake med, både deigen og kakene smakte godt, og den holdt fasongen bra under steking (noe som er viktig hvis du skal lage hus). Jeg har også prøvd deig fra Lierne, den kostet omtrent 35 kroner for 1 kg. Ikeadeigen var bedre, lettere å jobbe med og bedre på smak, og holdt fasongen bedre under steking. Men deigen fra Lierne var helt grei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ultra sin pepperkakedeig er god...den har jeg kjøpt. Ellers så må jeg bare legge til at min sønn på 19 bakte pepperkaker i dag. Det tok bare 10 minutter å røre sammen deigen i går kveld, også stod den i kjøleskapet til i dag...Og de pepperkakene ble virkelig supergode. Deigen er ikke så komplisert å lage som mange tror, (eller iallefall jeg) :-) Kan vi få oppskriften ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Ultra sin pepperkakedeig er god...den har jeg kjøpt. Ellers så må jeg bare legge til at min sønn på 19 bakte pepperkaker i dag. Det tok bare 10 minutter å røre sammen deigen i går kveld, også stod den i kjøleskapet til i dag...Og de pepperkakene ble virkelig supergode. Deigen er ikke så komplisert å lage som mange tror, (eller iallefall jeg) :-) Neida det er nok ikke så ille egentlig, men jeg trenger en del når 10 jenter skal bake samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikea. Jeg har laget mye pepperkakedeig, men med ikea i nærheten er det knapt vits i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikea! Fantastisk god, og billig 25 kr for en kilo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norge er mer en store byer. Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg kjøpte pepperkakedeig på REMA igår, 25 kroner for en bøtte på 1 kg. Den var helt kurant, god å bake ut og resultatet var bra. Nå har jeg ikke smakt på det ferdige resultatet, da vi har laget pepperkakehus og diverse krimskrams. Når det gjelder barn er det gleden ved å bake og pynte pepperkakene som gjelder, smaken kommer kanskje i annen rekke? Den kjøpte vi også og er veldig fornøyd. Dessverre så er det jo ikke alle som bor i nærheten av ikea. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som har prøvd begge Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Rema1000 sin pepperkakedeig er bedre enn Ikea sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har bare testet den på Kiwi, og den fungerte strålende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.