laban Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville aller først kontaktet læreren og bedt om å få hans / hennes versjon av saken, og så tatt det derfra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg har ikke lest svarene dine. Men jeg glorifiserer ikke skolen. Er det noe skolen gjør som jeg ikke er enig i kan jeg godt si det til barna mine. Men jeg tar det gjerne opp med skolen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spardamen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg ville tatt barnet på alvor. Så hadde jeg tatt en prat med denne læreren. Hadde ikke dette hjulpet hadde jeg gått til rektor. Jeg vet at lærere ikke alltid er snille, det finnes mennesker som bare må vise sin makt i alle yrker. Å gjøre dette ovenfor et barn synes jeg er stygt gjort. Slike lærere bør også fjernes ifra skolen, men det har vist seg så og si umulig å få noen sparket ifra en offentlig stilling. Dette gjelder ihvertfall i den kommunen hvor jeg bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Om læreren hadde behandlet mitt barn slik, hadde hun/hun fått så ørene flagret. Slikt skal ingen si til mine små. Samme her! Gjør det bare ikke når barnet ditt hører på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Samme her! Gjør det bare ikke når barnet ditt hører på Nja, om noen gjør barnet mitt urett, syns jeg ikke det gjør noe at barnet hører selv at jeg forsvarer det. Men i litt roligere former kanskje. ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.