Gå til innhold

Når læreren mobber!

Gjest Kaka 1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest svarene dine. Men jeg glorifiserer ikke skolen. Er det noe skolen gjør som jeg ikke er enig i kan jeg godt si det til barna mine. Men jeg tar det gjerne opp med skolen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spardamen

Jeg ville tatt barnet på alvor. Så hadde jeg tatt en prat med denne læreren. Hadde ikke dette hjulpet hadde jeg gått til rektor.

Jeg vet at lærere ikke alltid er snille, det finnes mennesker som bare må vise sin makt i alle yrker. Å gjøre dette ovenfor et barn synes jeg er stygt gjort. Slike lærere bør også fjernes ifra skolen, men det har vist seg så og si umulig å få noen sparket ifra en offentlig stilling. Dette gjelder ihvertfall i den kommunen hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om læreren hadde behandlet mitt barn slik, hadde hun/hun fått så ørene flagret. Slikt skal ingen si til mine små.

Samme her!

Gjør det bare ikke når barnet ditt hører på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Gjør det bare ikke når barnet ditt hører på ;)

Nja, om noen gjør barnet mitt urett, syns jeg ikke det gjør noe at barnet hører selv at jeg forsvarer det.

Men i litt roligere former kanskje. ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...