Gå til innhold

Gavetips gutter 12 år

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe gaver til to gutter på 12 år.

Den ene skal få Liverpool sengetøy + en ting til (anslagsvis 100 kr)

Den andre skal få boka "Bergensmysteriet" + en ting til (anslagsvis 100 kr)

Selv om jeg har en gutt på nesten samme alder selv, så står det litt stille på hva de tilleggspresangene skal være...

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg synes det er veldig vanskelig å handle gaver til gutter på den alderen. Sønnen min blir 12 til neste år. Han er glad i å fiske, så han har alltid blitt glad for fiskesluker og annet fiskeutstyr.

Andre forslag er hårgele, godlukt, toalettveske, dusjsåpe, gode vinterhansker, boxer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig vanskelig å handle gaver til gutter på den alderen. Sønnen min blir 12 til neste år. Han er glad i å fiske, så han har alltid blitt glad for fiskesluker og annet fiskeutstyr.

Andre forslag er hårgele, godlukt, toalettveske, dusjsåpe, gode vinterhansker, boxer.

Ja - de er glade i å fiske - så det hadde kanskje vært noe med noe fiskeutstyr!!!!

De fikk noe godlukt til bursdagen i høst, men det varer jo ikk evig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de hull i øret? I så fall er det kult med "diamant" til øret :)

På diverse bokhandler har de små esker med ting man kan lage - f.eks. tryllesett, ballongsett (med oppblåser og tynne ballonger man kan lage figurer av), byggesett til fly/bil etc.). Jeg mener å huske at de kosta rundt 100 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de hull i øret? I så fall er det kult med "diamant" til øret :)

På diverse bokhandler har de små esker med ting man kan lage - f.eks. tryllesett, ballongsett (med oppblåser og tynne ballonger man kan lage figurer av), byggesett til fly/bil etc.). Jeg mener å huske at de kosta rundt 100 kroner.

Jeg fant faktisk noe jeg kjøpte på salg i høst - et stort spørrespill om fotball :-) Så får de det sammen! Diamantøredobber vil jeg absolutt IKKE gi dem, selv om de har hull i ørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant faktisk noe jeg kjøpte på salg i høst - et stort spørrespill om fotball :-) Så får de det sammen! Diamantøredobber vil jeg absolutt IKKE gi dem, selv om de har hull i ørene!

Hva heter det fotballspillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg vet hvilket spill prust snakker om, men du kjenner til Liverpool-monopol hvor man kjøper spillere og ikke gater? (Tror i alle fall det er slik det funker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg vet hvilket spill prust snakker om, men du kjenner til Liverpool-monopol hvor man kjøper spillere og ikke gater? (Tror i alle fall det er slik det funker...)

Liverpool-monopol? Det har jeg faktisk ikke fått med meg, nei.

Hjelpe meg, hva det finnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. Unnskyld,- ser de bare har Arsenal, Chelsea og ManU-monopol i den butikken jeg har handlet... Der er det litt billigere, men jeg fant jo Liverpool her:

http://fotballshop.no/shopexd.asp?id=4141

Utrolig hva de finner på.

Jeg pakket presanger til juniors fotballkompiser igår. Viktig å holde orden på merkelappene når gavehaugen består av én Chelsea-linjal, én ManU-linjal og resten Liverpool-linjaler.

(Nei, vi gir ikke gaver til alle vi kjenner, men disse gutta betyr mer for junior enn familien hans gjør - med mulig unntak for meg og pappaen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig hva de finner på.

Jeg pakket presanger til juniors fotballkompiser igår. Viktig å holde orden på merkelappene når gavehaugen består av én Chelsea-linjal, én ManU-linjal og resten Liverpool-linjaler.

(Nei, vi gir ikke gaver til alle vi kjenner, men disse gutta betyr mer for junior enn familien hans gjør - med mulig unntak for meg og pappaen...)

Ja,- de gavene der bør virkelig ikke forbyttes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups - det var noe med Eggen på - kanskje Det store fotballspillet... Brettspill med masse spørsmålskort - kjøpt på Norli en gang i høst til kr 79. vet ikke om det var helt nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant noe :)

Hvorfor ikke gi dem øredobber dersom de har hull i ørene? ;-P

Jeg har kjøpt til mine to nevøer på 11 og snart 7 år i julegave. Vet de vil elske dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fant noe :)

Hvorfor ikke gi dem øredobber dersom de har hull i ørene? ;-P

Jeg har kjøpt til mine to nevøer på 11 og snart 7 år i julegave. Vet de vil elske dem :)

For det første er jeg mot hull i ørene på _små_ barn. Det argumentet holder forsåvidt ikke når det gjelder 12-åringer...

For det andre synes jeg IKKE det er fint med hull i ørene på gutter. Det argumentet holder.

Så de får nok aldri øredobber fra tante og onkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er jeg mot hull i ørene på _små_ barn. Det argumentet holder forsåvidt ikke når det gjelder 12-åringer...

For det andre synes jeg IKKE det er fint med hull i ørene på gutter. Det argumentet holder.

Så de får nok aldri øredobber fra tante og onkel!

Ok, godkjente argumenter selv om jeg er for likestilling ;)

Mine nieser får ørepynt, så da er det jo naturlig at mine nevøer også får dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...