Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, både teppet og sofaen kunne kanskje gjort seg i en mer nøytral setting, men sammen ble det too much.

Fikk forøvrig lyst til å lese "Röda rummet" etter å ha kikket litt på August-serien forleden - har du lest den?

Skrevet

Hehe, både teppet og sofaen kunne kanskje gjort seg i en mer nøytral setting, men sammen ble det too much.

Fikk forøvrig lyst til å lese "Röda rummet" etter å ha kikket litt på August-serien forleden - har du lest den?

Enog i a det var kombinasjonen som ble litt mye...

Nei, jeg har ikke lest noe av Strindberg.

Skrevet

Enog i a det var kombinasjonen som ble litt mye...

Nei, jeg har ikke lest noe av Strindberg.

Husker jeg var betatt av "Fröken Julie" i min pure ungdom, kan ikke huske å ha lest noe mer.

Skrevet

Lyse vegger sammen med rød sofa, det er sånn jeg har det. Men sammen med rødt teppe ble det i meste laget. Og de andre møblene mine er hvite.

Skrevet

Sofaen var knallfin - teppet var ikke noe særlig - etter min smak.

Vi hadde forøvrig mørkerødmalt soverom de første årene i nytt hus. Jeg syntes det var knallfint, mannen min syntes det var altfor mørkt og sterkt.

Skrevet

Lyse vegger sammen med rød sofa, det er sånn jeg har det. Men sammen med rødt teppe ble det i meste laget. Og de andre møblene mine er hvite.

Ja, det ble i voldsomste laget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...