morsan Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Husker det var noe som het "Röda rummet" da jeg for mange år siden var på Drottningholm. Her er en kraftig konkurrent: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=20280738&reference=8/202/807/38_865133812.jpg&adheading=Sofa%2C+salongbord+og+teppe+til+salgs&adTypeId=67&areaId=655 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hehe, både teppet og sofaen kunne kanskje gjort seg i en mer nøytral setting, men sammen ble det too much. Fikk forøvrig lyst til å lese "Röda rummet" etter å ha kikket litt på August-serien forleden - har du lest den? 0 Siter
morsan Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Skrevet 18. desember 2009 Hehe, både teppet og sofaen kunne kanskje gjort seg i en mer nøytral setting, men sammen ble det too much. Fikk forøvrig lyst til å lese "Röda rummet" etter å ha kikket litt på August-serien forleden - har du lest den? Enog i a det var kombinasjonen som ble litt mye... Nei, jeg har ikke lest noe av Strindberg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Enog i a det var kombinasjonen som ble litt mye... Nei, jeg har ikke lest noe av Strindberg. Husker jeg var betatt av "Fröken Julie" i min pure ungdom, kan ikke huske å ha lest noe mer. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Lyse vegger sammen med rød sofa, det er sånn jeg har det. Men sammen med rødt teppe ble det i meste laget. Og de andre møblene mine er hvite. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Sofaen var knallfin - teppet var ikke noe særlig - etter min smak. Vi hadde forøvrig mørkerødmalt soverom de første årene i nytt hus. Jeg syntes det var knallfint, mannen min syntes det var altfor mørkt og sterkt. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Skrevet 21. desember 2009 Lyse vegger sammen med rød sofa, det er sånn jeg har det. Men sammen med rødt teppe ble det i meste laget. Og de andre møblene mine er hvite. Ja, det ble i voldsomste laget. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.