Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tom for idèer når det gjelder Sheila. Forutsetning, det må være noe som er fullstendig unyttig, så bil, mobiltelefon, hytte, kjøkkenutstyr, husartikler, etc, er utelukket.

Det må være noe som er "dyrt" og kun for henne, så da er vi på smykkefronten, el. Problemet er at utvalget i Norge er så himla dårlig at jeg sovner når jeg går i butikkene.

Budsjett ca 5000 kr.

Any ideas?

Gjest Sweden, here we come
Skrevet

Dra til Sverige hvis dere bor på de kanter!

Min mann vil alltid kjøpe ting som glitrer, og han sier utvalget er bra der, samt at han får mye mer for tusenlappene der ;)

Skrevet

Jøss, bortskjemt frue. Hvorfor smykker, hvorfor ikke spabehandling, gavekort hos velværesenter etc. Det vil jo utelukkende komme fruen til gode

Skrevet

Alliansering, diamanter av alle slag, rubiner, safirer...

Spahelg på hotell med eller uten deg.

Storbyweekend sammen med deg.

Lekker undertøy.

Skrevet

Jeg hadde ønsket med flybilletter "hjem". Så kanskje en minireise et eller annet sted?

Jeg kunne også ønsket meg klær, gjerne noe litt dyrt som jeg vanligvis ikke ville "kastet bort" penger på. Som designersko. Kanskje en designerveske, om hun bryr seg om slikt?

Skrevet

Jeg hadde nok ønsket meg en liten diamant, gjerne til å henge rundt halsen. Og så synes jeg diamanter og gult gull er penere enn diamanter og hvitt gull

Skrevet

Kjøp noe glassperler og tråd på panduro og ta frem den 36%homofile i deg.

AneM1365380603
Skrevet

Kjøp i allefall ikke spikermatte, hehe. En bekjent av meg har kjøpt det til madamen. Hun har klart å snoke til seg den informasjonen, og skuffelsen er svært stor. Hun vil ha smykker.

Skrevet

Kjøp i allefall ikke spikermatte, hehe. En bekjent av meg har kjøpt det til madamen. Hun har klart å snoke til seg den informasjonen, og skuffelsen er svært stor. Hun vil ha smykker.

Da hadde jeg blitt kastet ut. Enkelt og greit.

Skrevet

Kjøp noe glassperler og tråd på panduro og ta frem den 36%homofile i deg.

Glassperler? Er ikke det sånt man gir til negre? Må de være homofile også + meg selv? Da blir det vanskelig.

Skrevet

Jeg hadde nok ønsket meg en liten diamant, gjerne til å henge rundt halsen. Og så synes jeg diamanter og gult gull er penere enn diamanter og hvitt gull

Hun har diamanter. En god del, faktisk. Alt kjøpt i utlandet til en brøkdel av prisen her i Norge. Her får du noe som ser ut som grus og koster tusener.

Det er så himla dårlig utvalg her.

Skrevet

Jeg hadde ønsket med flybilletter "hjem". Så kanskje en minireise et eller annet sted?

Jeg kunne også ønsket meg klær, gjerne noe litt dyrt som jeg vanligvis ikke ville "kastet bort" penger på. Som designersko. Kanskje en designerveske, om hun bryr seg om slikt?

Om??? Sko og vesker, vesker og sko. I hyller og bokser, i skuffer og skap.

Jeg nekter å bidra til galskapen.

Skrevet

Alliansering, diamanter av alle slag, rubiner, safirer...

Spahelg på hotell med eller uten deg.

Storbyweekend sammen med deg.

Lekker undertøy.

Hun har diamanter og smaragder. Reise gjør vi sammen. Spadelen er allerede dekket.

Kanskje en storbyweekend uten meg?

Skrevet

Hun har diamanter. En god del, faktisk. Alt kjøpt i utlandet til en brøkdel av prisen her i Norge. Her får du noe som ser ut som grus og koster tusener.

Det er så himla dårlig utvalg her.

Det har du rett i, men jeg er glad i diamanter.

Skrevet

Jøss, bortskjemt frue. Hvorfor smykker, hvorfor ikke spabehandling, gavekort hos velværesenter etc. Det vil jo utelukkende komme fruen til gode

Den delen er dekket allerede.nick jr.

Skrevet

For 5000 kr ville mn øsnkeliste ha sett slik ut:

*En sydentur, evt en tur et annet sted

eller

*En flott kåpe

Eller

*Nye ski

Eller

*Barnefri helg med min kjære på hotell

- men ikke dyre smykker - det holder med noe pent til noen hundrelapper :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...