Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Da hadde jeg blitt kastet ut. Enkelt og greit.

Gi henne en time på spa eller massasje, og en god middag etterpå. Damer liker slike personlige gaver ;)

Skrevet

Dra til Sverige hvis dere bor på de kanter!

Min mann vil alltid kjøpe ting som glitrer, og han sier utvalget er bra der, samt at han får mye mer for tusenlappene der ;)

Rekker det ikke, men takk for tipset.

Skrevet

Om??? Sko og vesker, vesker og sko. I hyller og bokser, i skuffer og skap.

Jeg nekter å bidra til galskapen.

Haha :)

Vel, siden jeg har fem par sko og en veske, så ville i alle fall jeg satt stooor pris på en slik gave. Send den min vei ;)

Skrevet

Hun har diamanter og smaragder. Reise gjør vi sammen. Spadelen er allerede dekket.

Kanskje en storbyweekend uten meg?

Jeg hadde i alle fall blitt kjempeglad for en betalt reise helt alene for meg selv!!! :D:D:D

Skrevet

''Forutsetning, det må være noe som er fullstendig unyttig''

Haha, det er noen som har det!

Jeg har ingen forslag og ikke greie på smykker. Skulle ønske noen ville bruke noen tusen på meg.

Jeg hadde ønsket meg en egotripp, altså penger til en tur jeg kunne dra på alene eller sammen med en venninne. Uten at noen hjemme ble sure, og uten at huset var bomba når jeg kom hjem.

Skrevet

''Forutsetning, det må være noe som er fullstendig unyttig''

Haha, det er noen som har det!

Jeg har ingen forslag og ikke greie på smykker. Skulle ønske noen ville bruke noen tusen på meg.

Jeg hadde ønsket meg en egotripp, altså penger til en tur jeg kunne dra på alene eller sammen med en venninne. Uten at noen hjemme ble sure, og uten at huset var bomba når jeg kom hjem.

''Jeg hadde ønsket meg en egotripp, altså penger til en tur jeg kunne dra på alene eller sammen med en venninne. Uten at noen hjemme ble sure, og uten at huset var bomba når jeg kom hjem.

''

Helt enig. Dette hadde by far vært den beste gaven.

Gjest pene smykker
Skrevet

Hvis du snak kjøpe smykker her, så må du kjøpe noe som er bra her (design), og ikke (store) edelstener osv, da får du lite for pengene, det må du kjøpe i andre land.

Gå til David Andersen eller en annen gullsmed som har greie på skandinaviske smykker, som Ole Lynggaard osv.

Da betaler du for fin design, ikke for antall gram og karat.

Skrevet

Dersom hun har en del diamanter ville jeg heller kjøpt Ole Lynggaard (dansk) eller Van Bergen (norsk) smykke . Jeg ville gått for en lås som hun kan kombinere med forskjellige type kjeder i samme merke. De fleste Mestergull fører begge merkene, David Anderson fører bare Ole Lynggaard tror jeg.

Skrevet

Glassperler? Er ikke det sånt man gir til negre? Må de være homofile også + meg selv? Da blir det vanskelig.

Neida, det er bare du som skal lage det som trenger å være homofil.

Det blir garantert en unik gave fra deg til henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...