Gå til innhold

Vaske dusj med hvit svamp

Anbefalte innlegg

Det gikk helt fint å vaske dusjen med en sånn hvit svamp! Bare fuktet svampen og gned over veggene i kabinettet, et lite stykke av gangen. Polerte så lett med et tørt håndkle og volia! Rent og pent! Fantastisk! :o)

Kan sikkert bli mer skinnende med kjemikalier, men dette var absolutt godt nok for meg. Men hva er det i de hvite svampene tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/340052-vaske-dusj-med-hvit-svamp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvordan hvite svamper er dette? hvor kjøper man disse?

Swiffer magic eraser, en eske inneholder fire svanper. Fås i en del dagligvarer til 50-60,- pr. eske (tror jeg). De er helt suverene! Tar pennestreker, tusj og andre flekker på vegger, møbler og gulv som sitter som fy mot alt annet. Fuktes kun med lunkent vann, vannet klemmes ut (ikke vris, da går den istykker!) og gni lett - helt fantastisk!

Swiffer magic eraser, en eske inneholder fire svanper. Fås i en del dagligvarer til 50-60,- pr. eske (tror jeg). De er helt suverene! Tar pennestreker, tusj og andre flekker på vegger, møbler og gulv som sitter som fy mot alt annet. Fuktes kun med lunkent vann, vannet klemmes ut (ikke vris, da går den istykker!) og gni lett - helt fantastisk!

ok,og de kan brukes til å rengjøre dusjen? kanskje kjøpe en pakke jeg da

Så gøy å ha frelst flere ;) De holder helt fint til mitt bruk også, og tar til og med unna hårfarge hvis jeg har sølt på servanten og ikke fått tørka av i tide. Aner ikke hva som er i dem, men det virker, og det er ikke plagsomt for pusten. Om det er så godt for miljøet er en annen sak...

Hvor kjøpte du dem?

Vårt dusjkabinett er snart 12 år så kan kanskje ikke forvente å få det helt rent? Kan ikke regne med du får det pent etter 10 år sa en rørlegger til meg, men det var da jeg spurte om pris for å sette inn badekar igjen, savner det så masse. Rørleggeren skulle vel ha jobb....

Annonse

Hvor kjøpte du dem?

Vårt dusjkabinett er snart 12 år så kan kanskje ikke forvente å få det helt rent? Kan ikke regne med du får det pent etter 10 år sa en rørlegger til meg, men det var da jeg spurte om pris for å sette inn badekar igjen, savner det så masse. Rørleggeren skulle vel ha jobb....

Mine er vel kjøpt på Ica tenker jeg, men det er sikkert ett år siden jeg kjøpte dem.

Hvor kjøpte du dem?

De hvite svampene er helt geniale! De jeg kjøper er av merke scotch brite og er rimeligere enn swiffer sine. De selges i de fleste dagligvarebutikker.

Hvis jeg ikke tar helt feil er de laget av plast.

Høres lurt ut å prøve disse. Jeg har kjøpt et dyrt spesialmiddel på sprayflaske som skulle være så bra, bare spray på og skyll etter 2 min. Jeg har aldri jobbet så mye for å få dusjkabinettet rent som da jeg brukte dette midlet.

Nå skal jeg også kjøpe skuresvamper

De hvite svampene er helt geniale! De jeg kjøper er av merke scotch brite og er rimeligere enn swiffer sine. De selges i de fleste dagligvarebutikker.

Hvis jeg ikke tar helt feil er de laget av plast.

Kjøpte ei pakke i dag, men vet ikke om det er de du mener. Er hvite med gult øverst. En pakke til 49kr. på Nille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...