Gå til innhold

Er visst ikke bare Jagland som er dårlig i engel

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempeanonym ;-)
Skrevet

Du må ta en snakk med mariaflyfly, så sender hun deg litt pinnekjøtt i stedet ;)

Forøvrig er engelsken min rimelig grei. Den burde jo være det, siden jeg noen ganger får betalt for oversettelser osv. Men aksent, det har jeg visst. Når jeg først kom til England var det mange som virket direkte uhøflig når jeg snakket. Irriterte og sure. Jeg nevnte det for sambo og han lo og sa: "Det er fordi de tror du er polsk og stjeler jobbene deres. Bare si du er fra Norge, så ordner det seg."

Trist nok har han helt rett og det gjør hele forskjellen i en samtale når jeg forteller at jeg er skandinavisk og ikke polsk.

Ha, det eneste hun ville sendt meg er SURkål:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...