Gå til innhold

Den som rydder, den finner :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ryddet masse tøy, og vært i masse skap og kott i går og i dag, for ¨finne frem alt av pakker og klær mm til jul. Og jeg har funnet mye rart som jeg ikke ante jeg hadde, eller som jeg ikek kunne finne:

*En resept på noe medisin jeg fikk utskrevet for to måneder siden - resepten lå i en pose sammen med bibliotekbøker (har fornyet bøkene én gang)

*To flotte sykkellykter jeg kjøpte til de to eldste i fjor til jul, men som vi glemte bort å gi dem...

*Masse gavebånd - jeg har selvsagt kjøpt inn masse i år også, og nå er vi ferdige med å pakke inn alt

*3 flasker som ble ryddet bort en gang i fjor (?) svigermor skulle komme, og "barskapet" vårt var fullt nok: 1 hel flaske Galliano (ikke åpnet), nesten en hel flase Gin, en halvliter whiskey (ikke åpnet)!!!!! Fatter ikke når den whiskeyen er kjøpt, ingen av oss drikker whiskey.... Hvor lenge holder åpnet gin seg? Den er sikkert 2-3 år....

Men jeg har ikke funnet dressen til 8-åringen :-(((( Og skiskoene til mannen min og jeg har jeg ikke helt kontroll over...

Skrevet

Kanskje det er det som skal til for at jeg skal finne venninnegavene jeg kjøpte i London?! Arrrgh!

Skrevet

Oi, så herlig å finne igjen så mange ting da!

Det hender jeg også finner ting som har vært borte en stund :-)

Skrevet

Jeg har også ryddet i skuffer og skap, men jeg har mistet! Jeg finner ikke igjen husnøklene mine de har vært borte i to uker nå.

Alt av jakker og vesker er gjennomsøkt, skuffer er endevendt, skittetøykurvene er endevendt snart hundre ganger. Nøklene er og blir borte, har til og med sjekkket gummilisten i vaskemaskinen, men ikke der heller. Håper de dukker opp snart.

Skrevet

Jeg har også ryddet i skuffer og skap, men jeg har mistet! Jeg finner ikke igjen husnøklene mine de har vært borte i to uker nå.

Alt av jakker og vesker er gjennomsøkt, skuffer er endevendt, skittetøykurvene er endevendt snart hundre ganger. Nøklene er og blir borte, har til og med sjekkket gummilisten i vaskemaskinen, men ikke der heller. Håper de dukker opp snart.

En gang var mine nøkler borte i to uker. Jeg hadde lett overalt - nesten. Plutselig en dag skulle jeg hente noe i hjørneskapet i stua - der vi har et servise vi sjelden bruker. Der lå de!

Fatter ikke hvordan de hadde havnet der....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...