Gå til innhold

Gave til "svigermor"

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79
Skrevet

Hva kjøper jeg til "svigermor" som jeg ikke kjenner i det hele tatt og bare har truffet et par ganger?

Tenkte på lue og skjerf/sjal. Noen andre forslag?

Skrevet

Vi har også gave til min manns mor igjen, og det er kjempevanskelig. Hun har "alt". Vi har kjøpt en ramme så hun får et bilde av barna, og så har ungene laget litt forskjellig til henne - men hovedpresangen mangelr vi.

En bok?

Vin? (min svigermor er avholds, så det går ikke)

Skjerf/hansker er jo fint da - eller ulltrøye?

En cd?

AneM1365380603
Skrevet

Min svigermor ble glad for lotion og parfymer. Hun var skikkelig lei av alle morgenkåpene hun fikk hvert år. Sokker og sjokolade satt hun også pris på.

Jeg er en jente
Skrevet

Vi har også gave til min manns mor igjen, og det er kjempevanskelig. Hun har "alt". Vi har kjøpt en ramme så hun får et bilde av barna, og så har ungene laget litt forskjellig til henne - men hovedpresangen mangelr vi.

En bok?

Vin? (min svigermor er avholds, så det går ikke)

Skjerf/hansker er jo fint da - eller ulltrøye?

En cd?

Jeg var litt slem i sta da jeg skrev sopelime ;) Så her kommer et ordentlig forslag.

Hva med et gavekort på massasje eller lignende? Eller kanskje billetter til en konsert med noe musikk hun kan like. Opera osv? Til folk som har alt pleier jeg å prøve å gi en opplevelse i stedet.

Lykke til med gavekjøpet.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor gammel hun er og hva slags interesser hun har. Hør med kjæresten din om om hun vil bli glad for f.eks. en stor juleblomst, en kurv med litt godsaker og noen parfymerivarer, noe fra polet, en bok - alt fra krim til typiske gavebøker - eller lue og skjerf som du hadde tenkt på.

Jeg hadde ikke våget meg på noe såpass personlig som ditt forslag til noen jeg ikke kjente godt, men det er fordi jeg ikke er noe flink til sånt.

Skrevet

Fin julepynt.

Julepynt er noe man IKKE gir til jul, så lenge det ikke er hjemmelaget av barna.. Julepynt kjøper man selv, hvis man ikke ønsker seg noe spesielt da..

Skrevet

Vi kjøpte et pelspledd i off white på Kid vi. har sånn selv, og det er sinnsykt deilig.. bruker det vær dag. :) Ga også det til en venninne for litt siden, og hun "bor" i det hver kveld, så håper svigermor liker det. Halv pris på kid, kosta 199,-. Hun får noe mer som er litt mer personlig da..

Ville kjøpt en vin eller noe sånt jeg hvis du vet hun liker vin.. et fint skjerf er jo altid kjekt å få da, hvis du vet sånn ca. stil hun liker. Lue er jeg mer skeptisk til, sikkert fordi jeg kun bruker det på skikkelig kalde dager jeg skal være lenge ute selv :o)

Skrevet

Vi kjøpte en DVD (special edition Sound of Music, siden hun liker musikaler) og favorittsjokoladen. I tillegg får hun gavekort på restaurantbesøk sammen med oss etter nyttår.

Jeg synes kanskje mannen din må på banen her. Han kjenner henne jo bedre?

Skrevet

Her er noen ting som min svigermor synes er greit å få:

En paraply som tar veldig liten plass i vesken.

Noen fine lys og servietter

Cd med Bjørn Eidsvåg eller Sissel Kyrkebø

Skrevet

Vi kjøpte et pelspledd i off white på Kid vi. har sånn selv, og det er sinnsykt deilig.. bruker det vær dag. :) Ga også det til en venninne for litt siden, og hun "bor" i det hver kveld, så håper svigermor liker det. Halv pris på kid, kosta 199,-. Hun får noe mer som er litt mer personlig da..

Ville kjøpt en vin eller noe sånt jeg hvis du vet hun liker vin.. et fint skjerf er jo altid kjekt å få da, hvis du vet sånn ca. stil hun liker. Lue er jeg mer skeptisk til, sikkert fordi jeg kun bruker det på skikkelig kalde dager jeg skal være lenge ute selv :o)

Hehe, vi har kjøpt samme pledd men i brunt til min svigermor :o) Jeg bor i mine brune. Har fire stykker selv :o) Har også gitt bort to svarte til søsteren min tidligere. De er knallgode.

Svigermor får flere gaver altså ;O)

Gjest majas mamma
Skrevet

En pen pyntebrosje til å ha på jakkekragen eller i blusen. Det finnes mange fine i flere prisklasser. Jeg kjøpte en hvit emaljert blomst til min svigermor og hun ble kjempglad og har brukt den masse.

Skrevet

Hvis det er ei sporty dame, så finnes det mye fint ullundertøy i sportsbutikkene. Evt en fin Buff, det er det mange voksne som ikke har oppdaget enda.

Ville kanskje ha ligget unna rynkekrem i hvert fall ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...