Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gudskjelov, nå, 21/12, har vi den mørkeste dagen. Nå kan vi se frem til lysere tider og en ny sommer som kommer til å regne bort.

Hurra!

Skrevet

Jepp - selv om denne høsten har vært fryktelig grå og våt, så synes jeg ikke den har vært sååå fæl og mørk. Nå blir det lysere dager, men før våren kommer skal vi nyyyyyyte vinteren med snø, ski og aking :-))))

Gjest mannen med nesa
Skrevet

Sommer igjen blir deilig. Da skal jeg løpe naken på landet og se på blomstene.

Gjest Jul aller først, så solen
Skrevet

:D Jeg for mitt vedkommende nyter nåtiden jeg da :)

Før var jeg veldig opptatt av når det skulle snu. Etterhvert som jeg har blitt voksen så vet jeg at det gjør det fort nok. Vinterene er ikke like tøffe som før, ikke mørketiden heller.

Nyter juletiden, med all sjarmen, kosen, intimiteten, pynten, gavene, lysene.

Før vi vet ordet av det så er det januar og alt lys og greier skal ned. Da kommer de to tøffeste månedene, men jeg har håp om litt snø i år, og vi har masse med ved. Gleder meg til mer tid til å ta med kameraet mitt ut og leke med det.

Dessuten har jeg en old american i garasjen som skal shines litt opp før sesongen.

Så kommer våren, fortere enn vi klarer å følge med, sommeren like så, og så er året gått rundt omtrent igjen.

Jeg har nok lært meg å klamre meg fast en del hardere enn før ;)

Men du har rett, sommerene hos oss er jo på tampen tragiske, så i år har jeg tenkt å plusse på et par uker i syden for familien. Vi trenger helt klart mer sol og sommer enn vi får av den norske.

Men nå først skal julen nytes. Skal jobbe tre dager denne uken her, på onsdag har vi julelunsj og slutter tidligere på jobben. Så er det mange dager fri, og jeg kan også jobbe hjemme. Masse god mat, ro og harmoni i heimen. Gleder meg som en unge til alt. Pakkene også :D

Så mens du venter på lysere tider: Riktig god jul :D

Skrevet

Endelig! Denne høsten har vært forferdelig lang.

Skrevet

Jeg vil være enda mer fornøyd i morgen kveld, for da har jeg (forhåpentligvis) juleferie! :-)

Fikk inn en uventet sak i dag som helst bør løses før jul.... :-( :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...