Gå til innhold

Leter etter fat - gjennomsiktig med lokk.

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker meg til jul
Skrevet

Ønsker meg et serveringsfat, et fat som kan stå på bordet med kjeks ol på, med lokk slik at det holder seg rent. Gjene ganske tett lokk slik at slikt som kransekake ol kan hold en liten stund.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt?

Har lett rundt men finner kun fater uten lokk.

Har ikke tid til å fly rundt og lete mer før jul nå, derfor ønskes hjelp her inne hvis noen kan :)

Skrevet

De fleste glassmagainser har vel en osteklokke? Som disse fatene med gjennomsiktig glasslokk heter. :o)

Skrevet

Tenker som Lillemus - må være osteklokke du ser etter, selv om det vel skal litt til at den blir så tett som du kanskje ønsker.

Onsdag1365380628
Skrevet

Sånne har jeg nettopp sett et sted, men greier ikke i forbifarten huske hvor. Det jeg husker er at den jeg så på kostet tett under 300 kroner. Jeg vurderte den i julegave til min svigermor nemlig. Det var et glassfat med stett og en klokke over i helt gjennomsiktig glass. Ikke osteklokke, nei.

Gjest Ønsker meg til jul
Skrevet

Sånne har jeg nettopp sett et sted, men greier ikke i forbifarten huske hvor. Det jeg husker er at den jeg så på kostet tett under 300 kroner. Jeg vurderte den i julegave til min svigermor nemlig. Det var et glassfat med stett og en klokke over i helt gjennomsiktig glass. Ikke osteklokke, nei.

Så flott. Gidder du si i fra hvis du kommer på det siden da Onsdag?

Takk :)

Skrevet

Tipper du finner det på de fleste interiørbutikker. Samt kremmerhuset kanskje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...