morsan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Datteren min uttalte i sin tid at "...mamma, du synger som en frosk som har fått gjørme i halsen." Så den sammenhengen er selvsagt ikke-eksisterende :-) *he he* Min har faktisk sagt til meg, også i den alderen han er i nå, at han synes jeg har bra sangstemme, men jeg får uansett stadig vekk høre "MÅÅÅÅ du synge?" eller "IKKE syng!" osv...;-) Det er fra sine egne man skal ha det! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Nå var du snill med meg morsan ;o) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Datteren min uttalte i sin tid at "...mamma, du synger som en frosk som har fått gjørme i halsen." Så den sammenhengen er selvsagt ikke-eksisterende :-) *Hahahahaha* Hun var hakket verre enn Snuppa her som var 3-4 år da hun så alvorlig på meg og sa:"Mamma, du _trenger_ ikke å synge altså..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Åh - Bjelleklang var min først opptreden noensinne! Jeg var vel 5 1/2 år. Det var juleavslutning på musikkskolen, jeg rakte opp hånda for å synge en sang - men læreren foreslo at jeg heller skulle hente fløyta. :-) Nå har jeg sunget julen inn i over 40 år. Jeg har gått gradene fra bitteliten korsanger på første rad i ullcape som klødde noe aldeles forferdelig, til veteran som kan alle versene utenat. Jeg venter fremdeles på å bli stoppet på gata og spurt om siste linje i fjerde vers på Glade jul :-| Om 50 år er jeg hun demente damen som snakker latin med seg selv, etter litt for mange kirkekorkonserter... Jeg skal synge sammen med mariaflyfly i englekoret anno ca. 2065! Hvis dere skal synge vil jeg spille i engleorkesteret. ok? Kanskje vi kan få Mozart til å dirigere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.