Gå til innhold

tisset på meg da jeg brakk meg, normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest tror jeg skal være anonym nå.
Skrevet

Jeg opplevde noe ekkelt i dag. jeg var på vei hjem fra byen, måtte tisse og tok bussen hjem. Jeg ble uvel etter bussturen og brakk meg da jeg kom ut på holdeplassen. Plutselig kom det masse urin i buksa og jeg var helt våt. Resten klarte jeg å holde igjen til jeg kom hjem.

Skal det skje det som skjedde? Det er ikke noe tegn på begynnende inkontinens eller noe sånt? ble litt bekymret, har aldri opplevd det før. Bra jeg var nesten hjemme da og ikke et annet sted.

Skrevet

Slikt kan nok skje den beste :) Hendelig uhell. Se det an en stund, du merker jo om det skjer flere ganger.

Skrevet

Har ikke hendt meg, men jeg synes ikke det høres så merkelig ut; en mister jo enhver kontroll om en virkelig brekker seg.

Skrevet

Ikke unormalt. :o) Ved skikkelige brekninger kan det komme både foran og bak nedentil i tillegg.

Gjest tror jeg skal være anonym nå
Skrevet

Ikke unormalt. :o) Ved skikkelige brekninger kan det komme både foran og bak nedentil i tillegg.

ok, da var det nok bare en hendig uhell. Har en mor som opplevde å tisse på seg en gang hun nøs og derfor ble jeg litt bekymret.

men takk for innspill

Skrevet

Uff da, så ubehagli!

Kanskje du bør trene musklaturen i underlivet litt? Knipe øvelser noen ganger om dagen.

God jul til deg og dine! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...