Gå til innhold

Aiiii, mus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det er mus ute, hvor trodde du de var? ;)

Ser ikke problemet, den er vel bare på besøk utenfor, og forsvinner igjen? Har sikkert vært mus der mange ganger tidligere uten at du har vært klar over det.

Fortsetter under...

Skrevet

tror jeg og.(hvis man greier å få maten etsted katten men ikke musa når altså) ;-)For noen år siden fant jeg mus i pepperkakehuset. Pepperkakehuset sto høyt oppe, og med ingen ru flater i nærheten som musa kunne fått feste på for å klatre opp så den må ha hoppet ganske høyt, og drev og smasket seg på innsiden av pepperkakehuset da jeg kom. Det var faktisk veldig enkelt å bli kvitt den musa. Jeg bar bare bar hele brettet med pepperkakehus og mus ut. Løftet på huset. Der vardet selvsagt ingen mus å se for musa hadde i et forsøk på å gjemme seg klatret opp innunder mønet på huset og hang altså oppned uppi spissen, jeg ristet litt i huset og musa falt ned og pilte avgårde, men uheldigvis for musa lå en katt på lur like ved, og den gjorde kort prosess på musa og fikk seg et deilig musemåltid. Og snipp snapp snute så var det museeventyret ute. Det var ikke særlig morsomt der og da, men det er en artig historie å kunne fortelle i ettertid :-)

*Hihi* Men jeg synes du kunne latt den få ha pepperkakehuset utendørs da - det ble vel bare kastet uansett? ;o)

Skrevet

Hihi, mus som er så søte!

Så lenge den ikke er i huset, ville jeg bare latt den være.

God jul til deg, og den lille musen. ;0)

Skrevet

usj, vil helst ikke tenke på det nei:)

Har en katt som gir meg "gaver innimellom. Oftest er det fugler, men det har også vært mus.

Heldigvis får jeg ikke panikk over slike småting:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...