Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger langflat på sofaen etter power-shopping i formiddag! Hater kjøpesentra, men i dag bet jeg i det sure eplet og satte meg i bilen. Fordelen med slike sentra er jo at alt er på ett sted, og jeg kunne stadig gå ned i bilen og etterlate varer, så slapp jeg å bære så mye rundt omkring.

Det ble ikke billig, sved nok av noen tusen, ja... men fordelen er jo at jeg er ferdig med julegavene! Veldig fornøyd, skjønner ikke at folk gidder å stresse med julegaver hele desember (og noen november), når alt kan gjøres på en formiddag! :) Men hadde selvfølgelig gjort litt forarbeid i form av listeskriving, da.

Må snart i gang med diverse rydding, det tar jo aldri slutt. Og medisterkakesteking (så slipper jeg det julaften) og ymse anna.

Mannen tar seg av Det Store Matinnkjøpet etter jobb i dag - etter felles listeskriving over dager :-).

Så, det var dagens Elextrarapport.

Jeg har handlet alle julegavene på internett i år :o) veldig behagelig, ingen kø, sur betjening, sure folk, og masse sutrete unger. I ro og mak en kveld handlet jeg til absolutt alle. Noen dager senere hentet jeg det på posten.

Så det eneste maset var i dag, da vi handlet matvarer. Skulle ønske jeg bare kunne bestilt det på nettet også :o) Det kunne man før. For ti år siden bestilte vi mat hos Rema eller var det Rimi, på nettet og etter noen timer leverte de på døren.

God Jul!

Skrevet

Jeg har handlet alle julegavene på internett i år :o) veldig behagelig, ingen kø, sur betjening, sure folk, og masse sutrete unger. I ro og mak en kveld handlet jeg til absolutt alle. Noen dager senere hentet jeg det på posten.

Så det eneste maset var i dag, da vi handlet matvarer. Skulle ønske jeg bare kunne bestilt det på nettet også :o) Det kunne man før. For ti år siden bestilte vi mat hos Rema eller var det Rimi, på nettet og etter noen timer leverte de på døren.

God Jul!

''Så det eneste maset var i dag, da vi handlet matvarer. Skulle ønske jeg bare kunne bestilt det på nettet også''

http://www.retthjem.no/

Skrevet

Jeg var ferdig på jobb kl 09:00,så da var det hjem å spise frokost og kose seg med avisen.

Etter det så ble det rund vask i 2 etasjen.Skifting av sengetrekk på barnas senger.

Og jeg har laget rekesalat til jul.

Og vasket skapene på kjøkkenet. :-)

Og snart skal jeg på jobb igjen.

Slitsomt,men deilig at det er gjort. :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1261478533' post='4273470]

''Hva gjør du to dager før jula ringes inn?''

Jeg sitter her. ;o)

Oppi hodet mitt er planen klar over at jeg må begynne å pakke siden vi drar i morgen. Jeg må pakke inn gaver. Vaske mer klær. Levere gaver. Handle noe småtteri vi skal ha med oss. Osv osv osv.

Men jeg sitter her, og jeg sitter ganske så godt!

*flirer*

Nå har jeg bakt to kaker og boller, hatt besøk, klippet håret og skal spise middag om en liten time.

Juletreet er i hus, så var det bare resten igjen... hehe!

Skrevet

Nå mangler jeg bare å vaske badet. Så skal jeg rydde opp i stua og på spisestuebordet alt det som har samlet seg på to dager siden jeg ryddet det sist. Merkelig hvordan ALT havner på det bordet, det er topp på det innimellom. Så skal jeg stryke duker, og fullføre de siste julegavene. Ribba til 2 juledag på 6 kilo stekte jeg i går, da vi blir 22 stykker er det greit å ha ferdig. Regner med at jeg etter påtrykk fra barn og mann må pynte juletreet i kveld. Da er det bare lille juleaften igjen og da skal jeg bl.a koke risgrøt til lunsj, og til riskremen på juleaften. Og eller bare pusle litt rundt.

Siden jeg ble operert for bare 14 dager siden, har det meste av juleforberdelsene gått litt på førstegir her i år, men jul blir det selv om jeg ikke har hatt storvask og bakt syv sorter, som likevel aldri blir spist.

er det bare mitt bad som blir støvete allerede etter to dager?

Skrevet

akkurat kommet hjem fra jobb.. Snart lage middag... hadde tenkt å pakke inn julegavene, men har ikke teip i huset :/ Så det får gjøres imorgen kveld.. Ellers er det ikke mye jeg skal gjøre, annet enn å slappe av :)

Gjest pakkepost
Skrevet

Ligger langflat på sofaen etter power-shopping i formiddag! Hater kjøpesentra, men i dag bet jeg i det sure eplet og satte meg i bilen. Fordelen med slike sentra er jo at alt er på ett sted, og jeg kunne stadig gå ned i bilen og etterlate varer, så slapp jeg å bære så mye rundt omkring.

Det ble ikke billig, sved nok av noen tusen, ja... men fordelen er jo at jeg er ferdig med julegavene! Veldig fornøyd, skjønner ikke at folk gidder å stresse med julegaver hele desember (og noen november), når alt kan gjøres på en formiddag! :) Men hadde selvfølgelig gjort litt forarbeid i form av listeskriving, da.

Må snart i gang med diverse rydding, det tar jo aldri slutt. Og medisterkakesteking (så slipper jeg det julaften) og ymse anna.

Mannen tar seg av Det Store Matinnkjøpet etter jobb i dag - etter felles listeskriving over dager :-).

Så, det var dagens Elextrarapport.

Det er vel det at mange må sende gaver avgårde, og da er det ikke bare å gjøre det to dager før jul.

Skrevet

Det er vel det at mange må sende gaver avgårde, og da er det ikke bare å gjøre det to dager før jul.

Men da kan man jo ta power shoppingen slik som beskrevvet av Elextra to uker tidligere:-)

hun argumenterte ikke for shopping to dager før jul, men for at man skulle ta alt på én gang .

Skrevet

Nei, gaver som skulle sendes fikk jeg også unna for en stund siden. Men flesteparten skal overleveres julaften og til noen dagen før :-).

Skrevet

Men da kan man jo ta power shoppingen slik som beskrevvet av Elextra to uker tidligere:-)

hun argumenterte ikke for shopping to dager før jul, men for at man skulle ta alt på én gang .

Ja, det har du forsåvidt rett i. Godt det er noen som forstår hva jeg sier :-)

Skrevet

Jeg sitter å ser på Greys! *s*

Har pakket inn de siste julegavene, ryddet litt her og der. Resten tar jeg i morgen. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...