Gjest Utti Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Tjuefem tusen i bot for å ville ha seg et dypp. Verden har gått av hengslene. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sexmarkedet/artikkel.php?artid=596934 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Det er viktig å holde politiet sysselsatt. Samtidig fyller man opp statskassa. Og slik slår man to fluer i ett smekk. Rett og slett genialt! 0 Siter
Gjest juletreet Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Hvorfor betale for sånt? Hvem tror du det er som liker å selge kroppen sin for penger? Sikkert synd på dem som ikke får seg noe, men det må da finnes noen som er villige uten at du trenger å slippe på de penger? 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Hvorfor betale for sånt? Hvem tror du det er som liker å selge kroppen sin for penger? Sikkert synd på dem som ikke får seg noe, men det må da finnes noen som er villige uten at du trenger å slippe på de penger? ''Hvorfor betale for sånt? Hvem tror du det er som liker å selge kroppen sin for penger? '' De finnes: ''men det må da finnes noen som er villige uten at du trenger å slippe på de penger?'' Uvesentlig pjatt. Om man ønsker å ta betalt for det eller ikke er faktisk en privatsak som hverken politikere, feminister, puritanere, eller andre skrullinger har noe som helst med. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Det er viktig å holde politiet sysselsatt. Samtidig fyller man opp statskassa. Og slik slår man to fluer i ett smekk. Rett og slett genialt! Men jeg hørte at politiet overså det. Det som har skjedd er at det er mer i det skjulte og ikke så åpenlyst som før. Man kan altså ikke stå midt på Karl Johan og rive i jakkene til folk som det ble gjort en periode 0 Siter
tusseline Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 ''Hvorfor betale for sånt? Hvem tror du det er som liker å selge kroppen sin for penger? '' De finnes: ''men det må da finnes noen som er villige uten at du trenger å slippe på de penger?'' Uvesentlig pjatt. Om man ønsker å ta betalt for det eller ikke er faktisk en privatsak som hverken politikere, feminister, puritanere, eller andre skrullinger har noe som helst med. Jeg simpelthen eeelsker sånn type debatteknikk (= not): om ikke folk mener det samme som deg, så er de alså skrullinger. Jajamennsann . 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Jeg simpelthen eeelsker sånn type debatteknikk (= not): om ikke folk mener det samme som deg, så er de alså skrullinger. Jajamennsann . Jeg har null respekt overfor folk som tror de har en moralsk rett til å detaljbestemme hvordan andre skal leve. Men dette gidder jeg ikke å diskutere i dag. Ha en fortreffelig aften! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Men jeg hørte at politiet overså det. Det som har skjedd er at det er mer i det skjulte og ikke så åpenlyst som før. Man kan altså ikke stå midt på Karl Johan og rive i jakkene til folk som det ble gjort en periode Nei, og det er det bra det ble slutt på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.