Gjest Uups... Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Hmmm...kom til å tenke på noe. Matbutikkene har jo åpent til et visst klokkeslett på julaften, etter dette er butikkene stengt hvor lenge?? Til mandag???? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Mange Bunnpriser har helt sikkert åpen Storkiosk også på røddagene, Kiwi likeså tenker jeg. 0 Siter
Gjest juletreet Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Mange Bunnpriser har helt sikkert åpen Storkiosk også på røddagene, Kiwi likeså tenker jeg. Det er ikke åpent noen steder her før 4. juledag. 2. juledag er jo helligdag og 3. juledag faller på en søndag. Nå bor jo ikke jeg i de mest sentrale strøk heller da :-) 0 Siter
laban Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Ja - storkiosker og mange "Brustadbuer" (Bunnpris etc.) unntatt. Og hvis du har noen i nærheten som driver egen butikk og som ikke feirer jul, og som vanligvis har søndagsåpent (typen innvandrerdrevne grønnsakbutikker med litt av hvert i hyllene), benytter de nok anledningen i helgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.