Gå til innhold

Brexidol/Paracet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan disse tas i samme døgnet?

Takk for svar.

Hilsen armen i fatle i dag

Gjest Nils Håvard Dahl, lege
Skrevet

Ja, de kan tas sammen.

Skrevet

Ja, de kan tas sammen.

Tusen takk for svar!

Skrevet

Svarer selv om du har fått god hjelp fra Dahl.

Min lege har sagt til meg at en enkel paracet/ibux/pinex ikke er farlig å ta sammen med andre reseptbelagte legemiddel.

Det man skal tenke over er at Brexidolen i ditt tilfelle vil bli noe forsterket, men ikke masse :)

Skrevet

Svarer selv om du har fått god hjelp fra Dahl.

Min lege har sagt til meg at en enkel paracet/ibux/pinex ikke er farlig å ta sammen med andre reseptbelagte legemiddel.

Det man skal tenke over er at Brexidolen i ditt tilfelle vil bli noe forsterket, men ikke masse :)

Takk til deg også for svar.

Jeg har tatt 2x3 siste døgnet, er nok kanskje i overkant da....

Tør ikke ta mere enn en 20mg. Brexidol pr. døgn som anvist.

Dette holder ikke i min situasjon nå, kjempevondt i skuldra og overarmen. Verst å ligge, dvs. nettene er langt fra gode, orker ikke ligge på siden som jeg pleier å ligge.

Fortsatt god jul.

Skrevet

Takk til deg også for svar.

Jeg har tatt 2x3 siste døgnet, er nok kanskje i overkant da....

Tør ikke ta mere enn en 20mg. Brexidol pr. døgn som anvist.

Dette holder ikke i min situasjon nå, kjempevondt i skuldra og overarmen. Verst å ligge, dvs. nettene er langt fra gode, orker ikke ligge på siden som jeg pleier å ligge.

Fortsatt god jul.

Om du har brekt noe så ville jeg heller spurt legen om å få en pakke pinex forte enn brexidol.

Om du har betennelse funker ( for meg iallefall ) Ibux som du får på resept med legen, det er betennelsedempende og smertestillende.

For meg har brexidol aldri hatt noen virkning ( senebetennelse, rev plager ) så jeg bruker spare legen for den resepten og heller ta Ibux.

Skrevet

Om du har brekt noe så ville jeg heller spurt legen om å få en pakke pinex forte enn brexidol.

Om du har betennelse funker ( for meg iallefall ) Ibux som du får på resept med legen, det er betennelsedempende og smertestillende.

For meg har brexidol aldri hatt noen virkning ( senebetennelse, rev plager ) så jeg bruker spare legen for den resepten og heller ta Ibux.

Takk for svar.

Var på Volvat i dag, slimposebetennelse i skulderen og fikk Voltaren. Etter tre netter omtrent uten søvn og med mye smerter orket jeg ikke mere. Fikk sprøyte og skal ta en Voltarenkur og Paracet på resept i tillegg. Fortsatt god jul.

Skrevet

En ting til: skal jammen huske det med Ibux til en annen gang om jeg får dette igjen, hatt det før også, men ikke så hardt som nå. Hverken Voltaren eller Brexidol er vel bra, men hva gjør man?

Skrevet

Ja, de kan tas sammen.

Om du kan svare er det fint NHD. Glemte å spørre om det på Volvat i dag, fikk foreskrevet Voltaren x 3 dgl. og Paracet, 1g. x 4 dgl. Skal disse tas samtidig?

De Brexidol jeg tok hadde jeg liggende fra før, men måtte til lege i dag pga sterke smerter og armen kunne ikke røres. Slimposebetennelse i skuldra.

På forhånd takk for svar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du kan svare er det fint NHD. Glemte å spørre om det på Volvat i dag, fikk foreskrevet Voltaren x 3 dgl. og Paracet, 1g. x 4 dgl. Skal disse tas samtidig?

De Brexidol jeg tok hadde jeg liggende fra før, men måtte til lege i dag pga sterke smerter og armen kunne ikke røres. Slimposebetennelse i skuldra.

På forhånd takk for svar.

Disse kan også kombineres :-)

Det rådet du fikk om Ibux kan du håpe virker også på deg, men du kan ikke regne med det.

Skrevet

Disse kan også kombineres :-)

Det rådet du fikk om Ibux kan du håpe virker også på deg, men du kan ikke regne med det.

Tusen takk, godt å ta begge deler før natta. Håper på en bedre nattesøvn enn de tre siste med 4-5timer tilsammen på tre. Sliten av både smerter og lite søvn nå....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...