Gå til innhold

God julekveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feiringa i huset er akkurat over, og jeg slapper av foran pc'n :-)

Vi har vært 12 stk, og alt har gått på skinner. Ungene - og de voksne - har gitt uttrykk for at alt var bra. Gavene (hjelp det er mye gaver med 12 feirende..!) virket også som de var vel mottatt, bortsett fra et par Legopakker som ikke falt i smak (lett å bytte, uansett).

Fortell litt om din feiring :-)

Hva fikk du i gaver? Fikk du akkurat det du ønska deg, eller fikk du noe som var hel-bom?

Jeg fikk akkurat det jeg ønska meg, og er veldig fornøyd her jeg sitter :-)

Skål! :-)

Skrevet

Vi har hatt en fin kveld - bortsett fra et par episoder der jentene ymtet om at noe var urettferdig fordi noen fikk noe annet enn dem, selv om de var storfornøyd med gavene de fikk. Men heldigvis gav det seg, så vi koste oss veldig etter pakkene var åpnet, og spilte spill og så på presanger og prøvde mye av det nye.

Jeg fikk det jeg ønsket meg - slalåmhjelm, men den er dessverre for stor, så jeg må bytte den, så slalåmkjøringen 2. juledag blir nok uten hjelm :-(

Og så ble jeg superoverrasket over å få nye langrennski og skisko! Ante ingenting, og de hadde laget rebus for meg med lapper i flere rom, og skiene var gjemt under sofaen :-))))

Skrevet

jeg ønsket meg kakeformer, og fikk 5 .. hehe..

fikk silkenattkjole, undertøy, sminke, raklett, smykke, penger, pledd, sokker, skrubbehanske til kroppen, lotto lapper, flaxlodd, sengesett mm :)

så jeg er storfornøyd..

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med feiringa. Hatt en stille og rolig kveld slik jeg liker det :o) Med mat, kaker, julemusikk og koselig stemning.

Fikk alt jeg ønsket meg og litt til. Ingen helbom. Fikk smykke med perle og diamanter, penger, raclette partygrill (eller hva det heter), digital kjøkkenvekt, massasjeapparat(til kropp, hehe), sokker, gavekort, to sengesett, frisørshampo/balsam, hårspray, flaxlodd og lottolapper, også får jeg visst en gave om noen dager som var glemt i dag. Tror det var alt.

Håper alle har hatt en koselig kveld!

Skrevet

Så fint at dere hadde det bra. Vi var 12 (6 voksne og 6 barn) i forfjor, og det var virkelig et hav av pakker. Litt for mye etter min smak...

I år var vi 4 voksne og 3 barn - nok det. Pakket opp gaver fra 18.30 til 22.30...

Jeg fikk absolutt det jeg ønsket meg, og det tror jeg resten gjorde også :)

Nå venter vi på 1. juledags frokost :D:D:D

Skrevet

En juleklem som huskes med smerter og atter smerter....

Vi var 10 stk. med stort og smått, jeg, selv, med kun "en" fungerende arm. Til legen i dag, betennelse i slimposen i skuldra.

Fikk jo god hjelp av ungene, men ble slitsomt allikevel.

Har ikke fått sett ordentlig over hva jeg fikk, håper på en bedre dag i morgen. Har i hvertfall lagt vekk gavekort. Er bilder som barnebarna har lagd, bilde i ramme av et barnebarn, kopp med bilde av to barnebarn, armbånd, vin, lys, servietter etc. etc.

Med tre småbarn ble det veldig mange pakker og et styr uten like synes jeg. Leker skulle prøves, mange med lyd og hammersett til minsten så livlig var det fra første stund.

Godt da det ble stille i huset kl. 22 og alle sa de var fornøyd med juekvelden.

Skrevet

Vi var 10 stk. med stort og smått, jeg, selv, med kun "en" fungerende arm. Til legen i dag, betennelse i slimposen i skuldra.

Har ikke fått sett ordentlig over hva jeg fikk, håper på en bedre dag i morgen. Har i hvertfall lagt vekk gavekort. Er bilder som barnebarna har lagd, bilde i ramme av et barnebarn, kopp med bilde av to barnebarn, armbånd, vin, lys, servietter etc. etc.

Med tre småbarn ble det veldig mange pakker og et styr uten like synes jeg. Leker skulle prøves, mange med lyd og hammersett til minsten så livlig var det fra første stund.

Det ble en "morsom" førstesetning i mitt innlegg:-)

juleklem med smerter, he, he.

Skulle selvsagt være julekveld. Nei, får nok ta kvelden nå, jeg.

Skrevet

Du bør kanskje tilpasse julefeiringen til det nivået du makter:-) Det er ingen som er tjent med at du sliter deg ut:-(

Skrevet

Du bør kanskje tilpasse julefeiringen til det nivået du makter:-) Det er ingen som er tjent med at du sliter deg ut:-(

Det er sant. nei, må nok sette begrensninger. Uvant bare her i huset...

Skrevet

Det er sant. nei, må nok sette begrensninger. Uvant bare her i huset...

Jeg regner med at det er uvant:-) For det ser jo absolutt ut til at perfeksjonisme er innenfor ditt område, ut i fra de innleggene jeg leser her inne fra deg.

Ta mer hensyn til deg selv, neste jul. Eller denne julen, hvis det ikke er for sent da :-)

Skrevet

Jeg regner med at det er uvant:-) For det ser jo absolutt ut til at perfeksjonisme er innenfor ditt område, ut i fra de innleggene jeg leser her inne fra deg.

Ta mer hensyn til deg selv, neste jul. Eller denne julen, hvis det ikke er for sent da :-)

Har ikke de store planene, nei, så det går nok bra:-) og nyttårsaften skal jeg på hotelltur så da får jeg slappet av.

Huff, ja, du er inne på noe der, perfeksjonist....

Mange som er det får visst fibromyalgi, jeg intet unntak:-(

Takk for gode ord.

Skrevet

Har ikke de store planene, nei, så det går nok bra:-) og nyttårsaften skal jeg på hotelltur så da får jeg slappet av.

Huff, ja, du er inne på noe der, perfeksjonist....

Mange som er det får visst fibromyalgi, jeg intet unntak:-(

Takk for gode ord.

''Huff, ja, du er inne på noe der, perfeksjonist.... Mange som er det får visst fibromyalgi, jeg intet unntak:-(''

Jeg er ingen ekspert på området, men her bare dannet meg et inntrykk av at det mange ganger står slik til:-)

Jeg håper i hvert fall at resten av jula ikke medfører ytterligere påkjenninger for helsa di! Slapp av og kos deg, for det er jeg sikker på at du fortjener:-)

Skrevet

Vi hadde en kjempekoselig julekveld sammen med svigermor med mann (de er her på besøk i fem dager) :)

Spiste julemiddag klokka 17 og klokka 19.30 kom julenissen på besøk :) Deretter var det gaveåpning - og vi greide å ta en og en gave i gangen ;) Kvelden ble avslutta med riskrem, julekaker og marsipan :)

Skrevet

''Huff, ja, du er inne på noe der, perfeksjonist.... Mange som er det får visst fibromyalgi, jeg intet unntak:-(''

Jeg er ingen ekspert på området, men her bare dannet meg et inntrykk av at det mange ganger står slik til:-)

Jeg håper i hvert fall at resten av jula ikke medfører ytterligere påkjenninger for helsa di! Slapp av og kos deg, for det er jeg sikker på at du fortjener:-)

Tusen takk Colette. Jeg merker litt bedring i dag og det er en kjempegod følelse skal jeg si deg. Jeg ønsker deg også en fortsatt god jul, slappe av du også da:-) Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...