Gjest søtmons Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 oppdaget akkurat at julemiddagen sto igjen i komfyren, og altså har stått i romtemperatur i 8-9 timer. Ei diger langpanne med kjøttkaker, pølser og ribbe. Er vanligvis veldig nøye på å kjøle ned, pga bakterier og ting vi ikke vil ha i oss. Er det trygt å spise dette?? Fælt å skulle måtte kaste så mye mat...... ellers vel overstått julekveld alle sammen:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Jada - det går helt fint. Det var jo ikke så lenge da... 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Jada - det går helt fint. Det var jo ikke så lenge da... Så bra:) Jeg hører vel kanskje til den "hysteriske" delen som kaster mat litt for fort og slavisk følger "best før-datoer", men nå skal jeg prøve og se om jeg overlever ;.)) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Det går helt fint;) Maten skal jo avkjøles før den settes i kjøleskapet, uansett! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Så bra:) Jeg hører vel kanskje til den "hysteriske" delen som kaster mat litt for fort og slavisk følger "best før-datoer", men nå skal jeg prøve og se om jeg overlever ;.)) Jeg glemte en pose med matvarer her en dag - den ble (av en eller annen grunn stående over natta på soverommet) - og i den var det to brød, en liten boks fløte og to 1,5 litere med melk.... Siden soverommet er litt kjølig, satte jeg dem pent i kjøleskapet dagen etter, og ingen i familien har blitt syke ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.