Gå til innhold

Så var det disk.om julegavene igjen da :D

Anbefalte innlegg

Gjest Superjul
Skrevet

Hva var det beste du fikk, og hva var det du virkelig kunne klart deg uten?

Jeg er kjempefornøyd med mine. Eldstesønnen min hadde malt/tegnet et stor bilde til meg, hvit med mange sorte fulger på. Aldeles på høyde med et slik som en kan kjøpe i butikken. Nydelig. Han er en skikkelig artist altså :)

Så fikk jeg GPS til bilen av ungene...jippppiiii...det har jeg ønsket meg.

Og av mannen min fikk jeg noen aldeles skjønne øredobber i hvit gull og diamanter. Meget skjønne.

Eldstesønnen min kjøpte faktisk en bok til meg også, en tykk spenningsroman han hadde plukket ut selv - Mo Hayder, Kuren. Så hærlig, jeg har lengtet etter noe fint å lese på så det passet midt i blinken. Gleder meg veldig til å begynne på den.

Ellers så vanket det jo litt godter da, og 500.- kroner (tror jeg bruker de på et filter og en fjernkontroll til kameraet mitt) Plus en eksklusiv dusjsåpe.

Så jeg er faktisk kjempeglad for alt jeg fikk jeg dere.

Hvordan er det med dere? Hva var topp og hva havner bakerst i et eller annet skap?

Denne tråden er obligatorisk hver år husker dere ;)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

8

• AneM1365380603

7

• candyqueen_83

3

• Caloni Makaroni

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fikk bare en gave. Det er et dataspill jeg ønsket meg, så jeg er fornøyd med det :)

Skrevet

Hos oss er det mest gaver til barna, men jeg fikk nye ski og det ble jeg veldig glad for. Så gledet jeg meg skikkelig til å stå opp i dag og åpne embalasjen på alle lekene sønnen vår fikk. Synes det er mest gøy med lekepakker jeg :-) Er vel ikke helt voksen enda :-)

Skrevet

Fikk nye fjellstøvler som jeg virkelig trengte.

Kunne klart meg uten 4 hjerteformede rosa duftlys. Med en allergiker i huset kan de ikke brukes uansett.

Skrevet

''Hva var det beste du fikk, og hva var det du virkelig kunne klart deg uten?''

Var fornøyd med alt jeg fikk,bare ting jeg trengte. Beste var vel mp3 spiller,massasjepute og morgenkåpe. Kunne klart meg uten baileys.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

''Hva var det beste du fikk, og hva var det du virkelig kunne klart deg uten?''

Var fornøyd med alt jeg fikk,bare ting jeg trengte. Beste var vel mp3 spiller,massasjepute og morgenkåpe. Kunne klart meg uten baileys.

Den Baileys'en er det sikkert mange som kan hjelpe eg av med! ehhe...

Caloni Makaroni
Skrevet

''Eldstesønnen min kjøpte faktisk en bok til meg også, en tykk spenningsroman han hadde plukket ut selv - Mo Hayder, Kuren. Så hærlig, jeg har lengtet etter noe fint å lese på så det passet midt i blinken. Gleder meg veldig til å begynne på den.''

Den fikk jeg også! Begynte på den i går kveld, og den virker kjempebra så langt. Du har vel allerede lest Fuglemannen? Den er Hayders første, og Kuren har en del tilbakeblikk til den, selv om det er frittstående bøker.

Skrevet

Jeg ble glad for alt jeg fikk :-)

Det beste var kanskje den svarte dunjakka (Nike) jeg fikk av mannen min. Den er utrolig lett og varm. Helt nydelig å være ute i den :)

Vi fikk to stk sengesett (ønsker meg alltid sengesett til jul :-)), diverse lysholdere som var kjempefine!, tøff brødkurv i stoff, to boleroer (femåringen kjøpte dem selv :)), brødfjøl laga av niåringen på sløyden :), dusjsåpe av tolvåringen:) osv. Bare fine ting jeg kunne funnet på å kjøpe selv :)

Ungene fikk en fellesgave av oss (i tillegg en mindre gave hver), Nintendo WII, så i natt kom ikke mannen min og jeg oss i seng før halv to..Måtte bare "spille bowling", "bokse" litt og "spille tennis" før vi fant senga. Kjempegøy ;-))

Skrevet

Fikk bare en gave. Det er et dataspill jeg ønsket meg, så jeg er fornøyd med det :)

En litt anderledes jul for meg i år, er jo blitt singel, så gaver fra eks-familie gjennom 15 år uteble, de har alltid vært voldsomme med gaver sånn ca. 10-15 stk hvert eneste år.

I år fikk jeg fra guttene mine og mine foreldre og det var en vannkoker som jeg ønsket meg.

Han minste hadde laget på skolen og av han eldste var det vin.

Fikk lysestaker av en kollega+++ litt sjokolade.

I tilegg fikk jeg ett bilde av min eks (ikke av han he-he), det var fint.

Syns det er greiest for ungene, dette med gaver, at de får det de ønsker seg.

Skrevet

''Hvordan er det med dere? Hva var topp og hva havner bakerst i et eller annet skap?''

Jeg fikk metalldetektor. *glise*

Så fikk jeg tidenes vodkaflaske, kledd i skinn med nagler på . Ubeskrivelig kul!!!

Ungene hadde også laget små gaver, herlige!

Jeg er veldig fornøyd med mine gaver. Jeg hadde så klart klart meg uten alt. Men det hadde jo ikke vært noe moro! *s*

Skrevet

Jeg ble glad for alt jeg fikk :-)

Det beste var kanskje den svarte dunjakka (Nike) jeg fikk av mannen min. Den er utrolig lett og varm. Helt nydelig å være ute i den :)

Vi fikk to stk sengesett (ønsker meg alltid sengesett til jul :-)), diverse lysholdere som var kjempefine!, tøff brødkurv i stoff, to boleroer (femåringen kjøpte dem selv :)), brødfjøl laga av niåringen på sløyden :), dusjsåpe av tolvåringen:) osv. Bare fine ting jeg kunne funnet på å kjøpe selv :)

Ungene fikk en fellesgave av oss (i tillegg en mindre gave hver), Nintendo WII, så i natt kom ikke mannen min og jeg oss i seng før halv to..Måtte bare "spille bowling", "bokse" litt og "spille tennis" før vi fant senga. Kjempegøy ;-))

Hehe, kjenner meg så godt igjen når det gjelder beskrivelsen av wii :) Vi hadde det slik i fjor. Gubben holdt lengst om kveldene da, sto i shorts foran peisen og spilte bowling og tennis osv. Og gjett om han ble støl!!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Fra kjæresten ble det nytt digiatlkamera, Canon Ixus 95 IS (knallrosa!) og 1000,-. :o))))

Ellers fikk jeg masse te og sjokolade, treningsball, sykkelveske til styret, veske og masse glassengler. :o) Og en del annet rart og forskjellig fra ungene - det er alltid like koselig. :o)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Fra kjæresten ble det nytt digiatlkamera, Canon Ixus 95 IS (knallrosa!) og 1000,-. :o))))

Ellers fikk jeg masse te og sjokolade, treningsball, sykkelveske til styret, veske og masse glassengler. :o) Og en del annet rart og forskjellig fra ungene - det er alltid like koselig. :o)

Psssst: Sjekk meldinger *s*

Skrevet

''Eldstesønnen min kjøpte faktisk en bok til meg også, en tykk spenningsroman han hadde plukket ut selv - Mo Hayder, Kuren. Så hærlig, jeg har lengtet etter noe fint å lese på så det passet midt i blinken. Gleder meg veldig til å begynne på den.''

Den fikk jeg også! Begynte på den i går kveld, og den virker kjempebra så langt. Du har vel allerede lest Fuglemannen? Den er Hayders første, og Kuren har en del tilbakeblikk til den, selv om det er frittstående bøker.

Kuren er vel den mest groteske boka jeg har lest! Bra, men grotesk.

Skrevet

tja. likte alt jeg fikk jeg.. Og pengene kommer godt med :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Kuren er vel den mest groteske boka jeg har lest! Bra, men grotesk.

Har kommet til s. 124 nå, var vel på side 80 eller noe da jeg skrev innlegget. Aner meg at at blir ganske makabert i løpet av de nesten 500 sidene, ja!

Fuglemannen var også grotesk. Tokyo også, forsåvidt, men annerledes.

Gjest det fikk jeg
Skrevet

Jeg fikk iphone (32Gb), bok, blad, headsett, duk,pynteting, nisser, konfekt, penger, flaxlodd og gavekort.

Veldig fornøyd med det meste av dette.

morsomste var at jeg og mannen hadde kjøpt samme gave til hverandre uten at vi visste det.

Skrevet

Den Baileys'en er det sikkert mange som kan hjelpe eg av med! ehhe...

Ja,det blir nok til at jeg byr andre på et glass og ti,hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...