Gå til innhold

Så var det disk.om julegavene igjen da :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kjenner meg så godt igjen når det gjelder beskrivelsen av wii :) Vi hadde det slik i fjor. Gubben holdt lengst om kveldene da, sto i shorts foran peisen og spilte bowling og tennis osv. Og gjett om han ble støl!!

Artig :)

Jeg har kjempelyst å bokse idag også, men tror jeg bør vente til stølheten har gitt seg ;)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

8

• AneM1365380603

7

• candyqueen_83

3

• Caloni Makaroni

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg fikk den pc'en jeg skriver på nå :D:D:D Den forrige ble litt syk, og hadde en tendens til å bare slå seg av :(

Håper denne funker bedre.

Ellers fikk jeg et varmeteppe fra julenissen :) Og jeg som fryser sånn, ble kjempeglad :D

De to eldste ungene hadde brodert og laget keramikk. Minstemann hadde malt. Nydelig!!!!

Et esel til julekrybba fikk jeg også. Nå mangler jeg bare en sau så er den komplett :)

Ellers fikk jeg boka Øya, som jeg lenge har hatt lyst til å lese, samt noen praktbøker som jeg gleder meg til å bla i. En bok om barns syn på jul gleder jeg meg også til å lese når jeg er ferdig med den boka jeg leser nå.

Julepynt fikk vi, det meste falt i god smak. En brodert juleløper som var skikkelig fin også!

Også fikk jeg både dobbelt vaffeljern og en skikkelig blender - som jeg ønsket meg :)

En virkelig flott gavehaug var resultatet i år :D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg fikk masse flotte gaver :) Øredobber, gavekort på 1000 kr, støvletter, stavmixer med utstyr, julepynt, duftelys, maleri fra en av ungene, flaske med vin, kartong med vin, sjokolade, potetskreller jeg ønska meg, samma med deigskraper, jumper, diverske krydder, pæreskinke.

Den morsomste gaven fikk en av gjestene. Det var en dings som skal klø/massere hodebunnen. Den så ut som en god gammaldags vispe, som var kuttet i endene ;D

Skrevet

Jeg fikk masse flotte gaver :) Øredobber, gavekort på 1000 kr, støvletter, stavmixer med utstyr, julepynt, duftelys, maleri fra en av ungene, flaske med vin, kartong med vin, sjokolade, potetskreller jeg ønska meg, samma med deigskraper, jumper, diverske krydder, pæreskinke.

Den morsomste gaven fikk en av gjestene. Det var en dings som skal klø/massere hodebunnen. Den så ut som en god gammaldags vispe, som var kuttet i endene ;D

''Den morsomste gaven fikk en av gjestene. Det var en dings som skal klø/massere hodebunnen. Den så ut som en god gammaldags vispe, som var kuttet i endene ;D''

Jeg så en elller annen her inne som anbefalte den som julepresang. Den hadde et navn med "orgasme" involert, tror jeg:-)

Har du prøvd den? Den skal visst gi en herlig opplevelse:-)

Skrevet

''Hvordan er det med dere? Hva var topp og hva havner bakerst i et eller annet skap?''

Jeg fikk metalldetektor. *glise*

Så fikk jeg tidenes vodkaflaske, kledd i skinn med nagler på . Ubeskrivelig kul!!!

Ungene hadde også laget små gaver, herlige!

Jeg er veldig fornøyd med mine gaver. Jeg hadde så klart klart meg uten alt. Men det hadde jo ikke vært noe moro! *s*

''Så fikk jeg tidenes vodkaflaske, kledd i skinn med nagler på . Ubeskrivelig kul!!!''

*hihi* Høres ut som din smak ja :-)

Skrevet

''Den morsomste gaven fikk en av gjestene. Det var en dings som skal klø/massere hodebunnen. Den så ut som en god gammaldags vispe, som var kuttet i endene ;D''

Jeg så en elller annen her inne som anbefalte den som julepresang. Den hadde et navn med "orgasme" involert, tror jeg:-)

Orgasmatron :-) *deilig*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg husker ikke hva som sto på etuiet, men tror ikke "orgasme" sto der :) Sønnen vår sørget for at alle her fikk massasje i hodebunnen. Festlig gave ;)

Skrevet

Jeg husker ikke hva som sto på etuiet, men tror ikke "orgasme" sto der :) Sønnen vår sørget for at alle her fikk massasje i hodebunnen. Festlig gave ;)

"Orgasmatron" var det visst ifg. Axcia :-) Så da var jeg ikke helt på jordet:-)

Skrevet

Jeg fikk en lekker italiensk skinnveske (akkurat den jeg ønska meg!!!) Aner ikke hvordan mannen fikk tak i den... Og et Sony speilreflekskamera *dåne* Penger, penger, penger, Høie Damask sengesett, nydelig! Philips projektorklokke til soverommet, gavekort på Ikea, to glasskåler i en serie jeg liker, et avlangt porselensfat, + ting og tang som ungene har laget :-)

Supert! :-)

AneM1365380603
Skrevet

"Orgasmatron" var det visst ifg. Axcia :-) Så da var jeg ikke helt på jordet:-)

Vi skal på middag hos disse folkene om et par dager, så da får jeg sikkert sjekket gaven :) Jeg tror den er kjøpt i utlandet.

Skrevet

Haha, sånn massasjegreie kjøpte svigermor i julegave til seg selv :P

Skrevet

Ja, den ligner veldig, men den gjesten fikk var litt penere/jevnere og hadde knotter i tuppene.

Ok:-) Jeg håper du får glede av den i hvert fall. Hodebunnen er jo det første stedet hvor stress setter seg, så det kan sikkert være godt å få løst opp litt:-)

Skrevet

Ok:-) Jeg håper du får glede av den i hvert fall. Hodebunnen er jo det første stedet hvor stress setter seg, så det kan sikkert være godt å få løst opp litt:-)

Det var ikke hun som fikk, men en av gjestene ;O))

Skrevet

Det var ikke hun som fikk, men en av gjestene ;O))

Ok...jeg leser for fort mange ganger:-(

Skrevet

Ja, den ligner veldig, men den gjesten fikk var litt penere/jevnere og hadde knotter i tuppene.

Sorry..jeg overså at det var en av gjestene dine som fikk denne gaven, og ikke du :-)

AneM1365380603
Skrevet

Sorry..jeg overså at det var en av gjestene dine som fikk denne gaven, og ikke du :-)

Gjesten delte villig :) Hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...