Gå til innhold

Så var det disk.om julegavene igjen da :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk masse flotte gaver :) Øredobber, gavekort på 1000 kr, støvletter, stavmixer med utstyr, julepynt, duftelys, maleri fra en av ungene, flaske med vin, kartong med vin, sjokolade, potetskreller jeg ønska meg, samma med deigskraper, jumper, diverske krydder, pæreskinke.

Den morsomste gaven fikk en av gjestene. Det var en dings som skal klø/massere hodebunnen. Den så ut som en god gammaldags vispe, som var kuttet i endene ;D

En slik hodebunnsmassasjegreie fikk husbonden av meg i fjor:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

8

• AneM1365380603

7

• candyqueen_83

3

• Caloni Makaroni

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest bor i grisgrendt strøk :)
Skrevet

Jeg fikk ny kjøkkenradio :)))) en slik en som vi kobler opp via det trådløse internettet vårt, så nå har jeg endelig fått P4 på kjøkkenet igjen :)))

Fikk også mye annet fint, men den var toppers :))))

AneM1365380603
Skrevet

En slik hodebunnsmassasjegreie fikk husbonden av meg i fjor:-)

''En slik hodebunnsmassasjegreie fikk husbonden av meg i fjor:-)''

Blir den brukt? Jeg har aldri sett noe sånt før, men likte behandlingen :)

Skrevet

''En slik hodebunnsmassasjegreie fikk husbonden av meg i fjor:-)''

Blir den brukt? Jeg har aldri sett noe sånt før, men likte behandlingen :)

Han bruker de, men jeg likte ikke dette noe særlig. synes det krislet og 'kilte'.

AneM1365380603
Skrevet

Han bruker de, men jeg likte ikke dette noe særlig. synes det krislet og 'kilte'.

Den gjesten fikk var herlig. Deilig med de knottene i enden. Likevel en skikkelig original gave :D Den fikk mye oppmerksomhet her, hehe.

Da jeg handlet lillejulaften så jeg en slik pølsegrill du linket til her en dag. Til grillpølser og pølsebrød.

Gjest majas mamma
Skrevet

Av mannen fikk jeg et nydelig perlehalsbånd, med et anheng som jeg ønsket meg, av dattera fikk jeg to egenlade julekurver, + manikyr som hun skulle utføre selv. Ellers fikk vi nøkkelskap, Dypt ønsket!!, Vinglass, lysestake og en hjemmelaget blomsterpotte.

Det minst nyttige var nok et speil med lysestake foran, sånn hyttegreie. Takket pent og kommer nok til å finne den mørkeste kroken til å henge det opp.

Min mor glemte meg, i år igjen, etter at jeg har handlet julegaver for henne til alle barn, svigerbarn og barnebarn. Hun glemte meg i fjor også, men da sa mannen i fra. før juleaften, så da fikk jeg en konvolutt med noen kroner i. Denne gangen glemt han å si fra så da fikk jeg ingen ting. Vet jo at hun er gammel og litt glemsk, men det er litt sårende likevel.

Skrevet

Det beste var flere bøker og rødvin :)

Det jeg (vi) kunne klart oss uten, var 3 fellesgaver fra svigers som inneholdt ting vi ikke kunne spise og/eller drikke. Er det mulig?!

Skrevet

Jeg er veldig glad for alt jeg har fått. Noe liker jeg selvsagt bedre enn andre ting.

Men viktigst synes jeg er omtanken familie og venner legger i gavene, og det er utrolig rørende :-)

Best av alt er hjemmelagede gaver, for da er tiden og omtanken man legger i gavene virkelig verdifull.

Skrevet

Dette ble jeg veldig glad for:

En nydelig keramikkskål som 8-åringen hadde laget + den keramikknissen pappaen fikk av henne - det var skikkelige kunstverk :-)

Slalåmhjelm

Langrennski og skisko

Massasjeolje

Ei bok (Boktyven - har den fra før, men jeg bytter den bare)

Penger

Ulltrøye

---

Dette kunne jeg klart meg uten:

Sengetøy - det liker jeg å finne selv. Dessuten var det for korte dyner, så jeg må uansett bytte det, så det er greit nok. Ungene fikk også hvert sitt sengesett, og vi har så himla mye fra før, men jeg tør nok ikke bytte det....

Skrevet

Det beste var flere bøker og rødvin :)

Det jeg (vi) kunne klart oss uten, var 3 fellesgaver fra svigers som inneholdt ting vi ikke kunne spise og/eller drikke. Er det mulig?!

Hva fikk dere fra svigers da?

Skrevet

Av mannen fikk jeg et nydelig perlehalsbånd, med et anheng som jeg ønsket meg, av dattera fikk jeg to egenlade julekurver, + manikyr som hun skulle utføre selv. Ellers fikk vi nøkkelskap, Dypt ønsket!!, Vinglass, lysestake og en hjemmelaget blomsterpotte.

Det minst nyttige var nok et speil med lysestake foran, sånn hyttegreie. Takket pent og kommer nok til å finne den mørkeste kroken til å henge det opp.

Min mor glemte meg, i år igjen, etter at jeg har handlet julegaver for henne til alle barn, svigerbarn og barnebarn. Hun glemte meg i fjor også, men da sa mannen i fra. før juleaften, så da fikk jeg en konvolutt med noen kroner i. Denne gangen glemt han å si fra så da fikk jeg ingen ting. Vet jo at hun er gammel og litt glemsk, men det er litt sårende likevel.

Skjønner at det kjennes leit.

*klem*

Skrevet

Hva fikk dere fra svigers da?

Vi fikk vin, konfekt og brente mandler (fellesgaver). Mannen min er avholds, spiser ikke verken konfekt eller annen godis, jeg spiser heller ikke konfekt, tåler ikke mandler - men liker vin :). Veldig merkelige gaver å få av en av foreldrene sine (spesielt for mannen min, siden det er hans forelder), når han ikke kan spise eller drikke noen av de.

Gjest Juleelskeren!
Skrevet

I år fikk jeg veldig praktiske gaver, ingenting som skal byttes eller gjemmes bort. Jeg fikk derimot ingen sånn "unyttige, men gud så deilige"-gaver, det glemte jeg å ønske meg rett og slett. He-he.

Skrevet

''Så fikk jeg tidenes vodkaflaske, kledd i skinn med nagler på . Ubeskrivelig kul!!!''

*hihi* Høres ut som din smak ja :-)

Den var helt rå! :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...