Gjest togli Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Ungene fikk Nintendo WII i julegave. Til spillkonsollen fulgte det med diverse sportsspill (bowling, tennis, golf, boksing etc.). Kjempeartig (kjenner boksinga i armene idag) Det skal visst finnes et eller annet "fitness-spill" til WII? Noen som evt har erfaring med det? Er det verdt prisen osv? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Ja, det er verdt det! Kjempegøy! Kan også anbefale det nye Island-spillet! Gir en utrolig perfeksjon. Så er det mange fine familiespill der ute, Carneval er det et vi har, har noen av de gamle spillene fra Tivoli. Også veldig fint å gjøre sammen 0 Siter
pastell Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Mario Kart (bilspill) er veldig populært både for små og store. Kan anbefales. Det er ett ratt i pakken, men kjøp gjerne ett til. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Ja, det er verdt det! Kjempegøy! Kan også anbefale det nye Island-spillet! Gir en utrolig perfeksjon. Så er det mange fine familiespill der ute, Carneval er det et vi har, har noen av de gamle spillene fra Tivoli. Også veldig fint å gjøre sammen hører bare positivt om new super mario bros også. Men har ikke prøvd det selv. ungene her i huset ønskerseg allerededet spillet(fikk wii i går) fordi de kjenner noen som har det. Men jeg tør altså ikke uttale meg om hvordan det er 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 hører bare positivt om new super mario bros også. Men har ikke prøvd det selv. ungene her i huset ønskerseg allerededet spillet(fikk wii i går) fordi de kjenner noen som har det. Men jeg tør altså ikke uttale meg om hvordan det er vi har den også Ungene elsker den! Har ikke prøvd den selv enda 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Ja, det er verdt det! Kjempegøy! Kan også anbefale det nye Island-spillet! Gir en utrolig perfeksjon. Så er det mange fine familiespill der ute, Carneval er det et vi har, har noen av de gamle spillene fra Tivoli. Også veldig fint å gjøre sammen Tusen takk for tips! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Mario Kart (bilspill) er veldig populært både for små og store. Kan anbefales. Det er ett ratt i pakken, men kjøp gjerne ett til. Vi har bilspill med ratt til PC'n, men det er det bare pappaen i huset som er interessert i... (han er eneste hanen i kurven) ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 JAAAA!!!! Det er absolutt verdt prisen!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 JAAAA!!!! Det er absolutt verdt prisen!!!! Tror jeg må begynne å vurdere å kjøpe det da, ja Men er det ikke et slikt spill man blir lei av etter kort tid? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Tror jeg må begynne å vurdere å kjøpe det da, ja Men er det ikke et slikt spill man blir lei av etter kort tid? Nei, blir ikke lei det! Og det er jo der og husker når du var inne sist osv. Løp å kjøp 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Nei, blir ikke lei det! Og det er jo der og husker når du var inne sist osv. Løp å kjøp Må sjekke kontoen min først ;-) 0 Siter
Lula Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 hører bare positivt om new super mario bros også. Men har ikke prøvd det selv. ungene her i huset ønskerseg allerededet spillet(fikk wii i går) fordi de kjenner noen som har det. Men jeg tør altså ikke uttale meg om hvordan det er Ungene fikk SuperMario i går. Og som gammel Marioelsker har jeg testet det ut i noen timer i dag. Det er genialt. Veldig likt de gode gamle, veldig ulikt Mario Galaxy (som jeg absolutt ikke likte) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Tror jeg må begynne å vurdere å kjøpe det da, ja Men er det ikke et slikt spill man blir lei av etter kort tid? Tja, det gjør man jo med de fleste spill man har spilt en stund. Hos oss er Wii Fitness og Wii Fitness + de spillene ungene drar fram igjen og igjen. Vi kjøpte Wii Fitness for 1 år siden omtrent, og ungene er ikke lei det enda 0 Siter
Gjest Wii-fit funker! Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Wii Fit er supert, og veldig god trening! Du må ha balansebrettet attåt, da, men det kjøpte dere kanskje allerede til jul? +-varianten har vi ikke i hus enda, men jeg ønsker meg den også, siden jeg bruker Wii endel som alternativ trening. Lykke til! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Tja, det gjør man jo med de fleste spill man har spilt en stund. Hos oss er Wii Fitness og Wii Fitness + de spillene ungene drar fram igjen og igjen. Vi kjøpte Wii Fitness for 1 år siden omtrent, og ungene er ikke lei det enda Høres bra ut 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Wii Fit er supert, og veldig god trening! Du må ha balansebrettet attåt, da, men det kjøpte dere kanskje allerede til jul? +-varianten har vi ikke i hus enda, men jeg ønsker meg den også, siden jeg bruker Wii endel som alternativ trening. Lykke til! Må nok kjøpe balansebrettet også, men skal sjekke dette ut litt nærmere Har bursdag om to mnd, så ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.