Gå til innhold

Nintendo WII og spill - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene fikk Nintendo WII i julegave. Til spillkonsollen fulgte det med diverse sportsspill (bowling, tennis, golf, boksing etc.). Kjempeartig (kjenner boksinga i armene idag) ;)

Det skal visst finnes et eller annet "fitness-spill" til WII? Noen som evt har erfaring med det? Er det verdt prisen osv?

Skrevet

Ja, det er verdt det! Kjempegøy! Kan også anbefale det nye Island-spillet! Gir en utrolig perfeksjon. Så er det mange fine familiespill der ute, Carneval er det et vi har, har noen av de gamle spillene fra Tivoli. Også veldig fint å gjøre sammen :)

Skrevet

Mario Kart (bilspill) er veldig populært både for små og store. Kan anbefales. Det er ett ratt i pakken, men kjøp gjerne ett til.

Skrevet

Ja, det er verdt det! Kjempegøy! Kan også anbefale det nye Island-spillet! Gir en utrolig perfeksjon. Så er det mange fine familiespill der ute, Carneval er det et vi har, har noen av de gamle spillene fra Tivoli. Også veldig fint å gjøre sammen :)

hører bare positivt om new super mario bros også. Men har ikke prøvd det selv. ungene her i huset ønskerseg allerededet spillet(fikk wii i går) fordi de kjenner noen som har det. Men jeg tør altså ikke uttale meg om hvordan det er

Skrevet

hører bare positivt om new super mario bros også. Men har ikke prøvd det selv. ungene her i huset ønskerseg allerededet spillet(fikk wii i går) fordi de kjenner noen som har det. Men jeg tør altså ikke uttale meg om hvordan det er

vi har den også :) Ungene elsker den! Har ikke prøvd den selv enda :)

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Skrevet

Mario Kart (bilspill) er veldig populært både for små og store. Kan anbefales. Det er ett ratt i pakken, men kjøp gjerne ett til.

Vi har bilspill med ratt til PC'n, men det er det bare pappaen i huset som er interessert i... (han er eneste hanen i kurven) ;-)

Skrevet

JAAAA!!!! Det er absolutt verdt prisen!!!!

Tror jeg må begynne å vurdere å kjøpe det da, ja :)

Men er det ikke et slikt spill man blir lei av etter kort tid?

Skrevet

Nei, blir ikke lei det! Og det er jo der og husker når du var inne sist osv. Løp å kjøp :)

Skrevet

Nei, blir ikke lei det! Og det er jo der og husker når du var inne sist osv. Løp å kjøp :)

Må sjekke kontoen min først ;-)

Skrevet

Ungene fikk SuperMario i går. Og som gammel Marioelsker har jeg testet det ut i noen timer i dag. Det er genialt. Veldig likt de gode gamle, veldig ulikt Mario Galaxy (som jeg absolutt ikke likte)

Skrevet

Tja, det gjør man jo med de fleste spill man har spilt en stund. Hos oss er Wii Fitness og Wii Fitness + de spillene ungene drar fram igjen og igjen. Vi kjøpte Wii Fitness for 1 år siden omtrent, og ungene er ikke lei det enda :)

Gjest Wii-fit funker!
Skrevet

Wii Fit er supert, og veldig god trening! Du må ha balansebrettet attåt, da, men det kjøpte dere kanskje allerede til jul?

+-varianten har vi ikke i hus enda, men jeg ønsker meg den også, siden jeg bruker Wii endel som alternativ trening.

Lykke til!

Skrevet

Tja, det gjør man jo med de fleste spill man har spilt en stund. Hos oss er Wii Fitness og Wii Fitness + de spillene ungene drar fram igjen og igjen. Vi kjøpte Wii Fitness for 1 år siden omtrent, og ungene er ikke lei det enda :)

Høres bra ut :)

Skrevet

Wii Fit er supert, og veldig god trening! Du må ha balansebrettet attåt, da, men det kjøpte dere kanskje allerede til jul?

+-varianten har vi ikke i hus enda, men jeg ønsker meg den også, siden jeg bruker Wii endel som alternativ trening.

Lykke til!

Må nok kjøpe balansebrettet også, men skal sjekke dette ut litt nærmere :) Har bursdag om to mnd, så ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...