Gjest Ikke for meg nei Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Jeg tenkte jeg skulle melde meg inn på Twitter. Men aldri før har jeg vært borti et sted som ikke bare skal ha min e-mail adresse, men også PASSORDET til min e-mail adresse!! Trodde ikke det var lov engang jeg, det er vel bare idioter som gir vekk passordet på e-mail adressen sin. No way 0 Siter
Gjest blingsa litt? Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Tror kanskje du har blingsa litt eller er blitt forsøkt lurt. Jeg måtte aldri oppgi passord til e-postadresse da jeg registrerte meg. Men jeg måtte selvsagt lage et passord for bruk på Twitter. 0 Siter
Maximia Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Men de kan ikke se dette passordet tror jeg. Eller du oppgir ikke passordet du har til mailen din, men et nytt passord. Det er i hvertfall slik det fungerer andre steder de vil ha mailadressen min. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Dette er hvis du vil at Twitter skal søke i adresselisten din for å se om noen av dine venner er på Twitter. (Passordet lagres ikke.) Dette er valgfritt. Bare klikk "Skip this step" for å hoppe over dette. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Det stemmer ikke - der har du nok misforstått da du prøvde å registrere deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.