Gjest ja, dette lurer jeg på i dag Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Vi skal til et bestemt sted i Spania til sommeren. Ryanair har lagt ut billetter, det samme med Norwegian, som er noe dyrere. Bør vi bestille flybilettene nå? Vil prisene øke utover våren, eller kan de plutselig bli billigere i feks februar? Det er midt i fellesferien vi skal reise.. Hva ville du gjort? 0 Siter
Gjest mimosia Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Vi bestemmer oss sjelden tidlig. I år lot vi flybillettene bestemme. Vi havnet i Italia v Venetzia nærmere bestemt Ereclea Mare. Det var rimelig helt til vi dro, selv om vi bestilte en to - tre uker før. Men dersom du skal til et bestemt sted er det kanskje like greit å bestille nå. Så slipper du å uroe deg. Ihvertfall hvis du var fornøyd med prisen på billettene nå. 0 Siter
morsan Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg ville bestilt nå. Med Norwegian er min erfaring at det sjelden blir billigere, da de har begrenset antall billige billetter på hver avgang, og disse selges naturlig nok først. Selvsagt kan det komme salgskampanjer, men neppe for fellesferien. Ryanair har jeg (heldigvis) ingen erfaring med. 0 Siter
AAA Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Hvis destinasjon og tidspunkt er vesentlig for dere, så hadde jeg bestilt med en gang. Det hender selvsagt at det kommer kampanjer og tilbudspriser nærmere avreise, men neppe når det gjelder Spania i høysesong. De billettene ryker ut nesten uansett pris. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Norwegian blir aldri billigere. Tvert imot. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Vår er faring med Norwegian er at billettene er billigere jo tidligere du kjøper de, de blir alltid dyrere jo nærme avreisedagen du kommer. Ryanair har jeg ingen erfaring med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.