Gå til innhold

Bestille fly nå, eller vente....?

Gjest ja, dette lurer jeg på i dag

Anbefalte innlegg

Gjest ja, dette lurer jeg på i dag
Skrevet

Vi skal til et bestemt sted i Spania til sommeren. Ryanair har lagt ut billetter, det samme med Norwegian, som er noe dyrere.

Bør vi bestille flybilettene nå?

Vil prisene øke utover våren, eller kan de plutselig bli billigere i feks februar?

Det er midt i fellesferien vi skal reise..

Hva ville du gjort?

Skrevet

Vi bestemmer oss sjelden tidlig. I år lot vi flybillettene bestemme. Vi havnet i Italia v Venetzia nærmere bestemt Ereclea Mare. Det var rimelig helt til vi dro, selv om vi bestilte en to - tre uker før. Men dersom du skal til et bestemt sted er det kanskje like greit å bestille nå. Så slipper du å uroe deg. Ihvertfall hvis du var fornøyd med prisen på billettene nå.

Skrevet

Jeg ville bestilt nå. Med Norwegian er min erfaring at det sjelden blir billigere, da de har begrenset antall billige billetter på hver avgang, og disse selges naturlig nok først.

Selvsagt kan det komme salgskampanjer, men neppe for fellesferien.

Ryanair har jeg (heldigvis) ingen erfaring med.

Skrevet

Hvis destinasjon og tidspunkt er vesentlig for dere, så hadde jeg bestilt med en gang. Det hender selvsagt at det kommer kampanjer og tilbudspriser nærmere avreise, men neppe når det gjelder Spania i høysesong. De billettene ryker ut nesten uansett pris.

Gjest høstløv
Skrevet

Vår er faring med Norwegian er at billettene er billigere jo tidligere du kjøper de, de blir alltid dyrere jo nærme avreisedagen du kommer.

Ryanair har jeg ingen erfaring med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...