Gå til innhold

Det du burde ha kjøpt til gubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Hah, du snakker som om vinteren er over og at snefall er historie.''

hah, du snakker som om vi ikke har behov for trim i morgen pg resten av vinteren også! :-) Nå sparer vi penger både til innkjøp av snøfreser OG til service OG til treningsstudio! :-D

*hihi*

Skrevet

Den er nesten klin lik min spesifikasjonsmessig. Hadde det ikke vært for Sheila så skulle jeg invitert deg over for en liten snefreserprat, men jeg tror ikke hun kommer til å vise særlig forståelse for situasjonen. Hun freser hun også, selv uten maskin.

*LOL*

Skrevet

Haha - men noe sånt har vi jo! *lytter til duren utenfra*

Skrevet

Ja, da vi kom ut i dag og så snømengden i oppkjørselen, og for ikke å snakke om den enorme brøytekanten som var oppmed veien, så hadde en snøfreser vært en velkommen sak. Men etter en time hadde vi i fellesskap fått måkt bort alt, og da fikk vi jo gratis trim også:-)

Og så slipper vi lagringsproblemer, service (som du nevner selv lenger ned her) og snøkladding (som nevnnt av Ulvinnen). :-)

Spørs jo litt på typen innkjørsel, men jeg er veldig glad min bedre halvdel insisterte på å kjøpe en slik for et par år siden! Vi har ganske "omfangsrik" innkjørsel og særlig mot veien, hvor brøytekanten er frosset etter at det ble brøytet, er den kjekk å ha.

Skrevet

*hehe*

Som om en stakkar snøfres er noe å skryte av liksom... *Fnys* ;o)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg tar heller en snefreser fremfor å stå opp kl 04:30 for å haste ut til kuskit og fjøs. Traktorer har sin pris.

Skrevet

Jeg tar heller en snefreser fremfor å stå opp kl 04:30 for å haste ut til kuskit og fjøs. Traktorer har sin pris.

Man trenger ikke kuskit og fjøs for å ha en traktor eller to. :o)

Skrevet

Jeg har myyyeeee å måke, men jeg sitter inne i ei varm stue, mens andre måker for meg, det må da være enda bedre?

Skrevet

Den er nesten klin lik min spesifikasjonsmessig. Hadde det ikke vært for Sheila så skulle jeg invitert deg over for en liten snefreserprat, men jeg tror ikke hun kommer til å vise særlig forståelse for situasjonen. Hun freser hun også, selv uten maskin.

*he he*

Skrevet

;-)

Gjest majas mamma
Skrevet

Jeg sendte ut min tobente, svært lyddempede snøfreser i går formiddag. For første ( og antageligvis eneste?) gang i vinter for å måke snø. Vi har fått vanvittige 15 cm her, og det må nesten være ny rekord. Freseren min brukte en hel halv time på jobben, inkludert en god prat med naboen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...