Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Noen som har nyttårsforsetter? Jeg vil prøve å leve mer i nuet,og slutte å bekymre meg så mye. Det som skjer det skjer vel uansett...håper jeg klarer det. 0 Siter
Humatus Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Ja, jeg skal kutte ut noen venner som ikke har vært så bra for meg;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg skal kvitte meg med dørstokksperra. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg pleier aldri å ha nyttårsforsetter, men i år har jeg følgende: 1) Jeg skal begynne å lese engelsk igjen 2) Jeg skal ikke jobbe så mye som i 2009 (må overføre 90 timer og en ukes ferie til 2010, for vi har ikke overtidsbetaling) 3) Jeg skal gjennomføre en "hestekur" på 13 dager i januar, og stabilisere meg på en vekt på ca 7 kilo mindre enn det jeg har i dag. Har aldri før slanket meg så konkret. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg pleier aldri å ha nyttårsforsetter, men i år har jeg følgende: 1) Jeg skal begynne å lese engelsk igjen 2) Jeg skal ikke jobbe så mye som i 2009 (må overføre 90 timer og en ukes ferie til 2010, for vi har ikke overtidsbetaling) 3) Jeg skal gjennomføre en "hestekur" på 13 dager i januar, og stabilisere meg på en vekt på ca 7 kilo mindre enn det jeg har i dag. Har aldri før slanket meg så konkret. ''Jeg skal gjennomføre en "hestekur" på 13 dager i januar, og stabilisere meg på en vekt på ca 7 kilo mindre enn det jeg har i dag. Har aldri før slanket meg så konkret.'' Håper du forteller om den og hvordan det går,skal ta av noen kilo jeg også. Klarte 17 kg ned,men la på meg endel igjen,så da er det bare å brette opp ermene i januar :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 ''Jeg skal gjennomføre en "hestekur" på 13 dager i januar, og stabilisere meg på en vekt på ca 7 kilo mindre enn det jeg har i dag. Har aldri før slanket meg så konkret.'' Håper du forteller om den og hvordan det går,skal ta av noen kilo jeg også. Klarte 17 kg ned,men la på meg endel igjen,så da er det bare å brette opp ermene i januar :-) Det er denne kuren er det jeg og mannen skal ta: http://www.slanking.org/Slanking/Slanking%20med%20Slankekur/Slanking_med_Stoffskiftekuren.htm Han tok den for to år siden, og holdt vekta ganske lenge, men har gått opp noe de siste to månedene nå, og vil ta den sammen med meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Slutte å drikke cola. Altfor mye sukker. Jeg skal ikke slutte å røyke. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 ''Jeg skal gjennomføre en "hestekur" på 13 dager i januar, og stabilisere meg på en vekt på ca 7 kilo mindre enn det jeg har i dag. Har aldri før slanket meg så konkret.'' Håper du forteller om den og hvordan det går,skal ta av noen kilo jeg også. Klarte 17 kg ned,men la på meg endel igjen,så da er det bare å brette opp ermene i januar :-) Jeg tenkte og slenge meg på denne kuren samtidig med prust. hadde vært moro med flere ) 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Slutte å drikke cola. Altfor mye sukker. Jeg skal ikke slutte å røyke. ''Jeg skal ikke slutte å røyke.'' Ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Det er denne kuren er det jeg og mannen skal ta: http://www.slanking.org/Slanking/Slanking%20med%20Slankekur/Slanking_med_Stoffskiftekuren.htm Han tok den for to år siden, og holdt vekta ganske lenge, men har gått opp noe de siste to månedene nå, og vil ta den sammen med meg. Kom ikke inn på den linken jeg,men har lyst å prøve noe raskt og gale jeg også 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tenkte og slenge meg på denne kuren samtidig med prust. hadde vært moro med flere ) Jeg skal også stramme opp og trimme etter nyttår. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tenkte og slenge meg på denne kuren samtidig med prust. hadde vært moro med flere ) Er med jeg,tror jeg. Må bare lese om det først,kom ikke inn på den linken. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Har reelle ambisjoner om å trimme noe mer enn jeg har gjort siste månedene/året! Har et ørlite håp om at dette ikke bare skal gi bedre kondis og en strammere kropp, men også medføre tap av noen kilo. Kinderegg? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Kom ikke inn på den linken jeg,men har lyst å prøve noe raskt og gale jeg også Nå klippet jeg ut det om kuren: Slanking og Stoffskifte kuren Denne kjente slankekuren går over 13 dager. Den er hard, men meget effektiv. Det dreier seg om å endre stoffskiftet og man vil gå ned opptil 20 kg . Etter slankekuren på 13 dager kan du spise normal, og vil da ikke legge på de i de neste 2 år. Dette er mulig fordi man har endret kroppens stoffskifte i 13 dagers perioden. Det er ikke en tradisjonell slankekur, og virker etter selve kurens opphør. Det er meget viktig at man følger kuren til punkt og prikke. Det er ikke lov å spise eller drikke noe som helst, utenom det som står oppført i kuren. Gjør man dette, er det veldig viktig å avbryte kuren med en gang. Kuren skal da ikke gjennopptas før etter 6 mnd. Hvis kuren er fulgt til punkt og prikke, er det viktig at du ikke gjentar den før om 2 år. Hvis man blir sulten under kuren, drikk minst 2 liter vann pr dag. Kaffe skal ikke erstattes med te, og bruk sukker som anført. Dag 1: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit. Lunsj: 2 hardkokte egg + spinat kokt i vann + 1 tomat Middag: 1 stor biff + salat med olje og sitron Dag 2: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 8 - 10 påleggskiver kokt skinke + 1 beger yoghurt Middag: Biff og salat som dag 1 og 1 frukt Dag 3: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 8 - 10 skv. kokt skinke + salat Middag: Kokt selleri + 1 tomat + 1 frukt Dag 4: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 1 liter juice eller 1 koks fruktcoctail + 1 yoghurt Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1 beger cottage cheese Dag 5: Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron Lunsj: 1 stort stk, kokt torsk m./sitron og klatt smør Middag: 1 stor biff + salat med selleri Dag 6: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot Middag: 1/2 Kylling + salat med sitron og olje Dag 7: Frokost: 1 kopp te uten sukker Lunsj: INGENTING Middag: 1 stk. grillet lammekotelett + frisk frukt Dag 8: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 2 hardkokte egg + spinat kokt i vann + 1 tomat Middag: 1 stor biff + salat med olje og sitron Dag 9: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 8 - 10 påleggskiver kokt skinke + 1 beger yoghurt Middag: Biff og salat som dag 1 og 1 frukt Dag 10: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 8 - 10 skv. kokt skinke + salat Middag: Kokt selleri + tomat + 1 frukt Dag 11: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 1 liter juice eller 1 boks fruktcoctail + 1 yoghurt Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1 beger cottage cheese Dag 12: Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron Lunsj: 1 stort stk. kokt torsk m./ sitron og klatt smør Middag: 1 stor biff + salat med selleri Dag 13: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot Middag: 1/2 Kylling + salat med sitron og olje. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg skal også stramme opp og trimme etter nyttår. Trim er også inkludert i nyttårsforsettene forresten, men det har jeg egentlig som forsett hele året.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tenkte og slenge meg på denne kuren samtidig med prust. hadde vært moro med flere ) Jeg har fått med mannen min også nå - og vi starter 2. eller 3. januar... Moro at du blir med også! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg skal bli enda flinkere til å kildesortere søpla mi. Har vært ganske flink de siste månedene. 0 Siter
Gjest Grillmat Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Mine nyttårsforsetter er at jeg skal fortsette å røyke og drikke like mye. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Nå klippet jeg ut det om kuren: Slanking og Stoffskifte kuren Denne kjente slankekuren går over 13 dager. Den er hard, men meget effektiv. Det dreier seg om å endre stoffskiftet og man vil gå ned opptil 20 kg . Etter slankekuren på 13 dager kan du spise normal, og vil da ikke legge på de i de neste 2 år. Dette er mulig fordi man har endret kroppens stoffskifte i 13 dagers perioden. Det er ikke en tradisjonell slankekur, og virker etter selve kurens opphør. Det er meget viktig at man følger kuren til punkt og prikke. Det er ikke lov å spise eller drikke noe som helst, utenom det som står oppført i kuren. Gjør man dette, er det veldig viktig å avbryte kuren med en gang. Kuren skal da ikke gjennopptas før etter 6 mnd. Hvis kuren er fulgt til punkt og prikke, er det viktig at du ikke gjentar den før om 2 år. Hvis man blir sulten under kuren, drikk minst 2 liter vann pr dag. Kaffe skal ikke erstattes med te, og bruk sukker som anført. Dag 1: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit. Lunsj: 2 hardkokte egg + spinat kokt i vann + 1 tomat Middag: 1 stor biff + salat med olje og sitron Dag 2: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 8 - 10 påleggskiver kokt skinke + 1 beger yoghurt Middag: Biff og salat som dag 1 og 1 frukt Dag 3: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 8 - 10 skv. kokt skinke + salat Middag: Kokt selleri + 1 tomat + 1 frukt Dag 4: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 1 liter juice eller 1 koks fruktcoctail + 1 yoghurt Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1 beger cottage cheese Dag 5: Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron Lunsj: 1 stort stk, kokt torsk m./sitron og klatt smør Middag: 1 stor biff + salat med selleri Dag 6: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot Middag: 1/2 Kylling + salat med sitron og olje Dag 7: Frokost: 1 kopp te uten sukker Lunsj: INGENTING Middag: 1 stk. grillet lammekotelett + frisk frukt Dag 8: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 2 hardkokte egg + spinat kokt i vann + 1 tomat Middag: 1 stor biff + salat med olje og sitron Dag 9: Frokost: 1 kopp sort kaffe og en sukkerbit Lunsj: 8 - 10 påleggskiver kokt skinke + 1 beger yoghurt Middag: Biff og salat som dag 1 og 1 frukt Dag 10: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 8 - 10 skv. kokt skinke + salat Middag: Kokt selleri + tomat + 1 frukt Dag 11: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 1 liter juice eller 1 boks fruktcoctail + 1 yoghurt Middag: 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1 beger cottage cheese Dag 12: Frokost: 1 stor reven gullrot med sitron Lunsj: 1 stort stk. kokt torsk m./ sitron og klatt smør Middag: 1 stor biff + salat med selleri Dag 13: Frokost: Kaffe og sukker som dag 1 + en skv. ristet brød Lunsj: 2 hardkokte egg + 1 stor reven gulrot Middag: 1/2 Kylling + salat med sitron og olje. Tusen takk. Det der skal jeg klare :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har fått med mannen min også nå - og vi starter 2. eller 3. januar... Moro at du blir med også! Oi, starte i en helg Kanskje jeg starter på mandagen da. Så kan jeg grue meg når du skriver om første dag ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.