Gå til innhold

Real man

Anbefalte innlegg

Gjest Bomkjøp?
Skrevet

Jeg fikk en jumper i julegave, handlet på Real man. Den er svart med noen dødninghoder. Mannen min påstår han kjøpte den på en damebutikk, men navnet sier vel sitt? Dessuten ser den litt "mannete" ut.

Skrevet

Oi, det var litt av en julegave fra mannen! :I

*Hehe* Det tenkte jeg også. Visst er han snodig gubben min, men jeg tror faktisk aldri han hadde kommet til å kjøpe et klesplagg med dødningehoder på til verken meg eller seg selv...

Men det kan jo hende tråstarter hadde ønsket seg noe slikt?

Skrevet

Jeg tror du tuller litt med oss. Men sier du faktisk jumper? :-)

Skrevet

...tror moren min fortsatt sier jumper...;-)

Skrevet

Tror de sier jumper i Stavanger-området!

Skrevet

Jeg sier ikke jumper selv, men mine foreldre sier det :-).

Skrevet

Jumper er nok et ord i bruk. Jeg sier genser selv, men ingen hadde ledd om jeg sa jumper her jeg bor.

Skrevet

Jumper er vel et vanlig ord om klesplagg som har samme form som en genser men ikke er strikket?

Gjest Bomkjøp?
Skrevet

Tuller ikke i det hele tatt. Jeg sier jumper, og har fått pengene tilbake på butikken den ble handlet. Mannen må jo være helt blind, for de hadde kun herreklær der :D

Han skjemmes kraftig.

Gjest Bomkjøp?
Skrevet

Oi, det var litt av en julegave fra mannen! :I

Heldigvis en av mange gaver, men en stor tabbe, ja ;-)

Skrevet

Nå skulle vi nesten ha starta en tråd om håpløse julegaver fra mennene i vårt liv ;-P

For mange år siden fikk jeg en silkepysj av mannen min. Problemet var at den var i str. 44 og jeg brukte str. 36.... Han hadde ikke sjekka størrelsen, men holdt pysjen opp for å vurdere om den var passe vid ;-)

Gjest Bomkjøp?
Skrevet

Nå skulle vi nesten ha starta en tråd om håpløse julegaver fra mennene i vårt liv ;-P

For mange år siden fikk jeg en silkepysj av mannen min. Problemet var at den var i str. 44 og jeg brukte str. 36.... Han hadde ikke sjekka størrelsen, men holdt pysjen opp for å vurdere om den var passe vid ;-)

*Hehe* Ja, sånn kan det gå når de kanskje ikke vet helt hva de skal kjøpe. Finner de en fin farve glemmer de å sjekke størrelsen. Har hørt om menn som sier "en håndfull" når de skal beskrive puppene til dama som skal få bh.

Jeg ler så godt av jumperen med dødninghode og hatt ;D Mye pga reaksjonen hans da han skjønte hva og hvor han hadde handlet.

Skrevet

*Hahahahaha* En tidligere kompis av meg skulle kjøpe bh til kjæresten da de var i slutten av tenårene. Han kjøpte 85DD, den stakkars jenta brukte 75B.... Men hun tok det med godt humør heldigvis!

Skrevet

*Hahahahaha* En tidligere kompis av meg skulle kjøpe bh til kjæresten da de var i slutten av tenårene. Han kjøpte 85DD, den stakkars jenta brukte 75B.... Men hun tok det med godt humør heldigvis!

Hehe :)) Hadde muligens vært verre om han kjøpte altfor liten BH ;-)

Skrevet

*he he* Har også hørt at menn kan begå slike størrelsesfeil fordi de ikke vet at det er forskjellige størrelser for kvinner og menn. De tenker: "Kona er liten og nett, og 44 er jo en liten størrelse (for _menn_)", og så kjøper de dette til kona da...;-)

Skrevet

*he he* Har også hørt at menn kan begå slike størrelsesfeil fordi de ikke vet at det er forskjellige størrelser for kvinner og menn. De tenker: "Kona er liten og nett, og 44 er jo en liten størrelse (for _menn_)", og så kjøper de dette til kona da...;-)

Det er godt mulig :)

Problemet var vel heller at mannen min tok øyemål av pysjbuksa som var diiiger og mente den passa meg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...