Gjest Agathe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Har besøk av en eldre dame fra Hellas i julen. Hun har svært stor psykiske problemer pga sin inkontinens. Må bruke svære bind hele dagen og hun må opp flere ganger om natten fordi det renner rett gjennom henne. Problemet oppsto etter en oprasjon da legene gikk gjennom urinveisinngangen og opp i nyrene for å rense opp etter en alvorlig infeksjon. Jeg antar at lukkemuskelen hennes må være helt ødelagt. I Hellas har hun fått beskjed om at operasjon veldig usikkert? Det får jeg ikke til å stemme med det jeg har lest. jeg har derfor 2 spørsmål som hun har bedt meg formidle; 1. Er en operasjon risikabel. eller er det en enkel affære. Hun er 70 gammel, har høyt blodtrykk og diabetes. 2. Hun har fått resept på Detrusiol. Dette har liten eller ingen virkning for henne. Kan hun f.eks bruke minirin om kvelden, jeg tenker da på hennes diabetes? Takknemlig for hurtig svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/340308-inkontinens-haster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.