Gå til innhold

Tannlege vakta....

Anbefalte innlegg

Gjest tannverk :(
Skrevet

Noen som har telefonnummer til tannlegevakta i østfold (moss) ?

Hilsen ei som har tannverk :(

Gjest tannverk :(
Skrevet

Gjerne noen råd om tannverk også :)

Har prøvd ibux og parasett,men hjelper lite ...

Skrevet

Gjerne noen råd om tannverk også :)

Har prøvd ibux og parasett,men hjelper lite ...

Ta 600 mg Ibux og 1000 mg Paracet i samme slengen tre ganger om dagen. Burde ta mesteparten av smertene.

Gjest Brøddama
Skrevet

Ta 600 mg Ibux og 1000 mg Paracet i samme slengen tre ganger om dagen. Burde ta mesteparten av smertene.

Men tar kanskje knekken på leveren?

Skrevet

Bare tull.

Jeg har hatt leddgikt og tok da 600-800 gram ibuprofen tre ganger om dagen i lange perioder. Fikk vondt i magen etter en måneds tid, men det løste seg med litt melk.

Paracet kan riktignok påvirke leveren, men ikke med den normale dosen mariaflyfly foreslår.

Skrevet

Nei.

Ibux tar magesekken din hvis du skulle hatt et begynnende magesår. Den påvirker overhodet ikke leveren din. Du kan ta ganske store doser uten at det gjør noe, inntil 2400 mg er anbefalt døgndose i følge Felleskatalogen.

Det er Paracet som går på leveren. Og 1000 mg 3 ganger om dagen er innenfor hva som står at er greit i følge Felleskatalogen.

Skrevet

Bare tull.

Jeg har hatt leddgikt og tok da 600-800 gram ibuprofen tre ganger om dagen i lange perioder. Fikk vondt i magen etter en måneds tid, men det løste seg med litt melk.

Paracet kan riktignok påvirke leveren, men ikke med den normale dosen mariaflyfly foreslår.

Jeg har tatt 600 mg 4 ganger om dagen mot menssmerter (altså ca en gang i mnd) i minst 12 år. Også har jeg brukt 600 mg etter behov mot ryggsmerter minst like lenge, og da har jeg tatt det mye oftere. Har aldri hatt noen bivirkninger. Så magen min tåler det meste, tror jeg. :)

Skrevet

Jeg har tatt 600 mg 4 ganger om dagen mot menssmerter (altså ca en gang i mnd) i minst 12 år. Også har jeg brukt 600 mg etter behov mot ryggsmerter minst like lenge, og da har jeg tatt det mye oftere. Har aldri hatt noen bivirkninger. Så magen min tåler det meste, tror jeg. :)

Heldige deg :) Sambo har også stålmage. Jeg blir småkvalm eller får magesmerter av det meste ;)

P.S: Fikk du pengene?

Skrevet

Heldige deg :) Sambo har også stålmage. Jeg blir småkvalm eller får magesmerter av det meste ;)

P.S: Fikk du pengene?

Har glemt å sjekke. Kan gjøre det etterpå. Smakte det? ;)

Skrevet

Har glemt å sjekke. Kan gjøre det etterpå. Smakte det? ;)

Ja :) Men det ble ikke det samme allikevel. Savnet familien litt ekstra, tror jeg, på grunn av pinnekjøttlukta.

Skrevet

Ja :) Men det ble ikke det samme allikevel. Savnet familien litt ekstra, tror jeg, på grunn av pinnekjøttlukta.

Huff da :( Blir vel desto bedre å komme hjem neste år, da. :)

Skrevet

Huff da :( Blir vel desto bedre å komme hjem neste år, da. :)

Ja, tror nok det :)

Skal nok på besøk en tur i januar/februar, så det blir fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...