Gå til innhold

Hvor lenge lar du ungen din hylskrike på cafe?

Gjest lei av ungeskrik

Anbefalte innlegg

Gjest lei av ungeskrik

Når du er på cafe med ungen din, og ungen begynner å hylskrike lar du ungen hyle seg ferdig eller har du et tidsperspektiv på hvor lenge h*n skal få skrike før du tar ungen ut av cafeen?

Satt på en kaffebar i dag, og det var en unge som hylskreik i over tjue minutter. holdt på å bli gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville forsøkt å stagge barnet først, og det tar raskt noen minutter. Så ville jeg trengt den tiden det tar å pakke sammen tingene, gjøre opp regningen og kle på ungen og fly ut døren.

Et kvarter ville det raskt ha tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar babyen skrike en times tid, før jeg klager til personalet over at gutten ikke liker den dårlige luften/støyen/lukten, og ber dem roe ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det avhenger av hvor evneveik moren er?

Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe!

Jeg vil heller si at en mor som tar med seg en baby i akebakken er evneveik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at en mor som tar med seg en baby i akebakken er evneveik.

Det er ingen som har snakket om babyer her, men om barn og barn har absolutt noe i akebakken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er ingen som har snakket om babyer her, men om barn og barn har absolutt noe i akebakken å gjøre.

Har du noen gang opplevd barn som er store nok til å delta i en slalombakke hylskrike på cafe i flere minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang opplevd barn som er store nok til å delta i en slalombakke hylskrike på cafe i flere minutter?

Jeg har opplevd unger på 3-4 år hylskrike på cafe, og de er da i stand til å være i akebakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd unger på 3-4 år hylskrike på cafe, og de er da i stand til å være i akebakken.

Damer, det står ingenting om alder på avkommet her.... kanskje en idé å be om spesifisering før dere begynner å konstruere problemstillinger? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok blitt gal over egen unges hyling lenge før det hadde gått 20 minutter...

Jeg har forståelse for at det ikke alltid er like lett å få unger i ymse aldre til å roe seg, men jeg har opp igjennom årene sett flere tilfeller der mødre (det gjelder stort sett dem) ikke ser ut til å ville _prøve_ engang, men bare fortsetter å ignorere hylingen. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer, det står ingenting om alder på avkommet her.... kanskje en idé å be om spesifisering før dere begynner å konstruere problemstillinger? :-)

Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Jeg lar babyen skrike en times tid, før jeg klager til personalet over at gutten ikke liker den dårlige luften/støyen/lukten, og ber dem roe ham.

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er én ting, noe annet er at det ene ikke utelukker det andre - en kan fint ha vært i akebakken før man dro på cafe, eller man skal dit etterpå, eller i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avhenger av hvor evneveik moren er?

Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe!

Det ene utelukker ikke det andre, kanskje de skulle i akebakken etterpå, eller i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre?

*gjesp*!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket å plage andre med skriking så lenge, uansett om det er en baby eller en unge i trassalderen. Jeg ville nok blitt rimelig svett etter få minutter, og kommet meg ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby''

Hvorfor det egentlig? Mulig det bare har _føltes_ som 20 minutter, men jeg har da opplevd at folk har latt unger langt over babystadiet hylskrike lenge, eller bare sutre og mase høylydt, hvilket er minst like irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...