Gjest Niccola Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det er én ting, noe annet er at det ene ikke utelukker det andre - en kan fint ha vært i akebakken før man dro på cafe, eller man skal dit etterpå, eller i morgen:-) Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) Hehe, det skjønner ikke jeg heller;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har du noen gang opplevd barn som er store nok til å delta i en slalombakke hylskrike på cafe i flere minutter? Slalombakke og akebakke er ikke det samme og en unge som er så liten at den hylskriker i en times tid kan absolutt være stor nok til å være med i akebakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) Kanskje man skulle laget en egen akebakketråd:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Slalombakke og akebakke er ikke det samme og en unge som er så liten at den hylskriker i en times tid kan absolutt være stor nok til å være med i akebakken. Jeg har aldri påstått at akebakke og slalombakke er det samme, men GPn som jeg svarte, skrev faktisk begge deler: ''Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe! GPn'' Og det var ut i fra det jeg svarte vedkommende at jeg ikke tror at barn som kan være i slalombakker hylskriker i 20 minutter på en Cafe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre? ''Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre?'' Fullstendig enig med deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har aldri påstått at akebakke og slalombakke er det samme, men GPn som jeg svarte, skrev faktisk begge deler: ''Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe! GPn'' Og det var ut i fra det jeg svarte vedkommende at jeg ikke tror at barn som kan være i slalombakker hylskriker i 20 minutter på en Cafe. Når ble skibakke synonymt med slalombakke? *vrangpåle* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Når ble skibakke synonymt med slalombakke? *vrangpåle* Ja, du er virkelig vrang i kveld. Hvorfor i alle dager må du insistere på at barnet må være stort når det blir beskrevet at det hylskriker i 20 minutter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja, du er virkelig vrang i kveld. Hvorfor i alle dager må du insistere på at barnet må være stort når det blir beskrevet at det hylskriker i 20 minutter? *Knegg* Er i det vrange hjørnet. ) Men jeg har ingen problemer med å se for meg en 3-åring trasshyle i 20 min fordi det er dritkjedelig på kafe og mye artigere i akebakken eller skibakken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 'Til jeg hadde fått ut puppen' hadde jeg tenkt å svare, før jeg delvis pga svarene under innser at jeg ikke vet alderen på 'ungen'. Jeg hører ikke til de som tar kampen mot en treåring i trassalderen på kafe. Men jeg kunne godt hatt med meg en baby som gråter en kort tid før maten er - eh - brettet fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinglepetter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 skrikerunger har ikke noe på cafe å gjøre! av hensyn til andre cafegjester som ønsker å kose seg å slappe av litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Et forsøk på å stagge barnet, deretter rett ut. Har aldri skjedd meg, gikk lite på kafe før barna var ganske store, men det er det jeg ville gjort.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.