Gjest Niccola Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Det er én ting, noe annet er at det ene ikke utelukker det andre - en kan fint ha vært i akebakken før man dro på cafe, eller man skal dit etterpå, eller i morgen:-) Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) Hehe, det skjønner ikke jeg heller;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Har du noen gang opplevd barn som er store nok til å delta i en slalombakke hylskrike på cafe i flere minutter? Slalombakke og akebakke er ikke det samme og en unge som er så liten at den hylskriker i en times tid kan absolutt være stor nok til å være med i akebakken. 0 Siter
morsan Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Og hva akebakken har med saken å gjøre her, begriper jeg ikke. ;-) Kanskje man skulle laget en egen akebakketråd:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Slalombakke og akebakke er ikke det samme og en unge som er så liten at den hylskriker i en times tid kan absolutt være stor nok til å være med i akebakken. Jeg har aldri påstått at akebakke og slalombakke er det samme, men GPn som jeg svarte, skrev faktisk begge deler: ''Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe! GPn'' Og det var ut i fra det jeg svarte vedkommende at jeg ikke tror at barn som kan være i slalombakker hylskriker i 20 minutter på en Cafe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre? ''Det stod at ungen hylskrek i 20 minutter, da må man vel anta det dreide seg om en baby, som neppe hadde mye i skisporet eller i akebakken å gjøre?'' Fullstendig enig med deg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har aldri påstått at akebakke og slalombakke er det samme, men GPn som jeg svarte, skrev faktisk begge deler: ''Barn skal være ute i skibakker og akebakker på denne tiden av året - ikke på cafe! GPn'' Og det var ut i fra det jeg svarte vedkommende at jeg ikke tror at barn som kan være i slalombakker hylskriker i 20 minutter på en Cafe. Når ble skibakke synonymt med slalombakke? *vrangpåle* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Når ble skibakke synonymt med slalombakke? *vrangpåle* Ja, du er virkelig vrang i kveld. Hvorfor i alle dager må du insistere på at barnet må være stort når det blir beskrevet at det hylskriker i 20 minutter? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Ja, du er virkelig vrang i kveld. Hvorfor i alle dager må du insistere på at barnet må være stort når det blir beskrevet at det hylskriker i 20 minutter? *Knegg* Er i det vrange hjørnet. ) Men jeg har ingen problemer med å se for meg en 3-åring trasshyle i 20 min fordi det er dritkjedelig på kafe og mye artigere i akebakken eller skibakken... 0 Siter
annegunn Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 'Til jeg hadde fått ut puppen' hadde jeg tenkt å svare, før jeg delvis pga svarene under innser at jeg ikke vet alderen på 'ungen'. Jeg hører ikke til de som tar kampen mot en treåring i trassalderen på kafe. Men jeg kunne godt hatt med meg en baby som gråter en kort tid før maten er - eh - brettet fram. 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 skrikerunger har ikke noe på cafe å gjøre! av hensyn til andre cafegjester som ønsker å kose seg å slappe av litt. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Et forsøk på å stagge barnet, deretter rett ut. Har aldri skjedd meg, gikk lite på kafe før barna var ganske store, men det er det jeg ville gjort.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.