hjernetrimmern Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvordan gjør dere andre det når dere slutter å amme?? Tenkte da på brystspreng... Hvordan er det lurt å forholde seg...Barnet er tilvendt med flaske, så det er null problem... Trenger tips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Med begge barna trappet jeg så gradvis ned at jeg ikke hadde brystspreng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg ammet ganske lenge, til hun var 20 mnd. Det siste halvåret ammet jeg kun èn gang om dagen. Av den grunn fikk jeg heller ikke spreng da jeg plutselig sluttet. Jeg pumpet ikke eller noe etterpå, og kjente det bare bittelitt innimellom. Og hvis hun skrek veldig av noen grunn, fikk jeg sånn vond spreng som da hun var nyfødt;-) Rart å kjenne igjen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Med begge mine skjedde nedtrappingen naturlig og gradvis, så brystspreng var ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg ammet i 17 mnd, og trodde at jeg da hadde trappet ned tilstrekkelig gradvis til at jeg ikke fikk brystspreng, men første kvelden var det bare helt ille. Det gjorde fryktelig vondt, og jeg fikk da lettet på trykket ved å pumpe ut 20-30 ml fra hvert bryst. Men dette var første og siste gang det var nødvendig - neste kveld var det ikke noe spreng. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det beste er vel å kutte et og et måltid, så merker du ikke melkesprengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.