Gå til innhold

Ammeslutt

hjernetrimmern

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern

Hvordan gjør dere andre det når dere slutter å amme?? Tenkte da på brystspreng...

Hvordan er det lurt å forholde seg...Barnet er tilvendt med flaske, så det er null problem...

Trenger tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammet ganske lenge, til hun var 20 mnd. Det siste halvåret ammet jeg kun èn gang om dagen. Av den grunn fikk jeg heller ikke spreng da jeg plutselig sluttet. Jeg pumpet ikke eller noe etterpå, og kjente det bare bittelitt innimellom. Og hvis hun skrek veldig av noen grunn, fikk jeg sånn vond spreng som da hun var nyfødt;-) Rart å kjenne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet i 17 mnd, og trodde at jeg da hadde trappet ned tilstrekkelig gradvis til at jeg ikke fikk brystspreng, men første kvelden var det bare helt ille. Det gjorde fryktelig vondt, og jeg fikk da lettet på trykket ved å pumpe ut 20-30 ml fra hvert bryst. Men dette var første og siste gang det var nødvendig - neste kveld var det ikke noe spreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...