Gjest En mor som har en jobb å gjøre Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har år med dårlig samvittighet...... Egentlig har jeg lyst til å lage fotobøker på nett, og bestille å få hjem i posten. Da kan man ettersomjeg skjønner bestille enten som trykksak eller som fotopapir? Er det noen som har noen erfaringer? Eller sverger dere fortsatt til å bestille vanlige bilder og sette inn i fotoalbum? Jeg er forresten veldig fornøyd med et program vi har på tv-pc en vår. Som viser tilfeldige bilder når den setter seg over på pause. Man ser liksom bildene på en helt annen måte når de blir forstørret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vi har også tenkt litt på å få ferdiglagede fotobøker. Finner ikke tid til å lage fotoalbum selv Vi har Apple-TV, og får bildene forstørret opp på TV'n når vi vil. Kjempekjekt. Når vi spiller musikk der, så kommer bildene opp som skjermsparer. Kjempefint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Tar masse bilder og legger de inn på PC, og der blir de liggende.. Et skippertak i ny og ne, og hadde tenkt å gjøre noe med det nå i ferien, så vi får se! Utrolig tidkrevende etter at alt ble digitalisert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei. Jeg brukte noen kvelder nå før jul og lagde en fotobok. Lagde flere i gaver også. Jeg tok de fineste bildene fra 2009 i boken og skrev litt under bildene(ikke alle). Resultatet ble kjempebra. Jeg skal prøve å få gjort dette hvert år fremover. Ikke var det så dyrt heller. Var tilbud nå før jul. Kostet ca 100 kr for 50 sider,men det var med myk perm. Det tar tid, må regne med noen timer, men så deilig når det er gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aii.. en eneste stor klump med sårlig samvittighet, det der. Savner å levere inn en filmrull eller to, og få fysiske bilder tilbake. Pluss hvor spennende det var å få se hva man hadde knipset på begynnelsen av rullen (lett å glemme :-) Var veldig flink å lage album på den tiden. Men nå ligger bildene mine på PCen, på Fotoknudsen.no, på ekstern harddisk samt at det aller meste er brent på CD/DVD. Men dette siste tar så sinnsykt lang tid at jeg utsetter jobben i det lengste.. Kan ikke huske sist jeg bestilte opp papireksemplarer av bildene mine.. :-( Så teknologiske framskritt er ikke alltid til det bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aii.. en eneste stor klump med sårlig samvittighet, det der. Savner å levere inn en filmrull eller to, og få fysiske bilder tilbake. Pluss hvor spennende det var å få se hva man hadde knipset på begynnelsen av rullen (lett å glemme :-) Var veldig flink å lage album på den tiden. Men nå ligger bildene mine på PCen, på Fotoknudsen.no, på ekstern harddisk samt at det aller meste er brent på CD/DVD. Men dette siste tar så sinnsykt lang tid at jeg utsetter jobben i det lengste.. Kan ikke huske sist jeg bestilte opp papireksemplarer av bildene mine.. :-( Så teknologiske framskritt er ikke alltid til det bedre. Det tar ikke så sinnsykt lang tid å lage fotobøker på nett. Hvis du setter inn litt etter litt, gjerne hver gang du legger bildene inn på pcen. Lag bare noen sider av gangen og bestill når boka er ferdig. Jeg synes kvaliteten er ok, har brukt vanlig papir. Blir sikkert mye bedre på fotopapir men det er dyrt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lajsa Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det tar ikke så sinnsykt lang tid å lage fotobøker på nett. Hvis du setter inn litt etter litt, gjerne hver gang du legger bildene inn på pcen. Lag bare noen sider av gangen og bestill når boka er ferdig. Jeg synes kvaliteten er ok, har brukt vanlig papir. Blir sikkert mye bedre på fotopapir men det er dyrt også. Ja, har vært inne på tanken om fotobok - ikke dumt dersom man kan lage litt av gangen.. God idé! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det tar ikke så sinnsykt lang tid å lage fotobøker på nett. Hvis du setter inn litt etter litt, gjerne hver gang du legger bildene inn på pcen. Lag bare noen sider av gangen og bestill når boka er ferdig. Jeg synes kvaliteten er ok, har brukt vanlig papir. Blir sikkert mye bedre på fotopapir men det er dyrt også. ..tester nye nick.. men klarer alltid å blande.. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har lyst å lage selv Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hei. Jeg brukte noen kvelder nå før jul og lagde en fotobok. Lagde flere i gaver også. Jeg tok de fineste bildene fra 2009 i boken og skrev litt under bildene(ikke alle). Resultatet ble kjempebra. Jeg skal prøve å få gjort dette hvert år fremover. Ikke var det så dyrt heller. Var tilbud nå før jul. Kostet ca 100 kr for 50 sider,men det var med myk perm. Det tar tid, må regne med noen timer, men så deilig når det er gjort! Det var billig! Hvor fikk du dem laget? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg framkaller bilder og lager ett album til "huset" og ett til snuppa. Så skriver jeg bak på nesten alle bildene slik at jeg vet hvor, hvem og når. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
margerita1365380476 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var billig! Hvor fikk du dem laget? Jeg bestilte fra ekstrafilm. Kostet 49 istedenfor 99 for en bok før jul og 3kr ekstra per side du lager. Jeg glemte å ta glanset papir, blir finere blankere bilder da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GIN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 tidligere fremkalte jeg bilder og puttet i album iallefall en gang i måneden, slik at jeg alltid var oppdatert. Etter at fotobøkene er blitt så flotte, har jeg istedet begynt å lage årsalbum med bilder fra hele året. Har også laget egne småalbum fra ferier eller familieselskaper, eller som gaver - det har alltid blitt en populær gave. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.