Gjest snart alenemor Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Da røyk samboerskapet. Det er hardt. Jeg gråter til og fra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Det er klart det er tøft, spesielt i den første tiden, men det kommer bedre tider. Jeg lover. *Klem* 0 Siter
Gjest Sibellla Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Det er klart det er tøft, spesielt i den første tiden, men det kommer bedre tider. Jeg lover. *Klem* Jeg var gjennom det samme i fjor.. husker at det var vondt, ille og uvant den første tiden... men den vonde tiden gikk fort over og i dag et år etter har jeg aldri hatt det bedre!! ) Vi er alle vanemennesker, etter en tid blir du også vandt til den nye tilværelsen... prøv å se det positive i det..nå kan du gjøre akkurat som du vil uten å måtte spørre eller tilpasse deg. Du vender deg til det skal jeg love deg!! ) Og med tiden blir alt så mye bedre! Ønsker deg lykke til videre!! Stå på og stol på deg selv, dette klarer du!!! Vi er maaaange der ute!! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.