Gå til innhold

Vond lukt under armene etter dusj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvis det er så nøye under armene ;O)

Nøye is my middle name ;-D

Fortsetter under...

Skrevet

Nøye is my middle name ;-D

''Nøye is my middle name ;-D''

Hmmmm+ ;-) Minner meg om følgende:

"I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name. -- Chandler Bing (Matthew Perry), Friends "

Gjest dolberta
Skrevet

"I can handle this. "Handle" is my middle name. Actually, "handle" is the middle of my first name. -- Chandler Bing (Matthew Perry), Friends "

Ha Ha :))))) Den var artig

Skrevet

Jeg elsker hår på menn!

De skal da ikke være som unge gutter...?

Kunne ikke være mer enig!!!

Skrevet

*hehe*

Gjest dolberta
Skrevet

Takk, er lenge siden jeg dusjet med et såpestykke, men jeg begynner på ny frisk med barbering først. :)

du må for all del ikke bruke lano, lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg

Annonse

Skrevet

du må for all del ikke bruke lano, lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg

''du må for all del ikke bruke lano, lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg''

Det varierer fra person til person på samme måte som parfyme kan lukte forskjellig på forskjellige mennesker.

Skrevet

Kunne ikke være mer enig!!!

Er helt enig med dere i utgangspunktet, men jeg ser nytten av litt trimming hvis svettelukten tar overhånd:-)))

Skrevet

''lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg''

Å, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg altså? Det var godt å høre. Har forresten byttet til Dove, og det er noe helt annet:-)

Gjest dolberta
Skrevet

''lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg''

Å, så det er ikke bare noe jeg innbiller meg altså? Det var godt å høre. Har forresten byttet til Dove, og det er noe helt annet:-)

Isåfall er vi mange som innbiller oss det. ;) Det er en sånn "spy-lukt" på hendene etter at man har vasket og tørket seg. :(

Never again lano for liten eller for stor.

Gjest dolberta
Skrevet

''du må for all del ikke bruke lano, lano lukter helt grusomt på huden etter at man har vasket seg''

Det varierer fra person til person på samme måte som parfyme kan lukte forskjellig på forskjellige mennesker.

Det kan du ha rett i, men alle mine lukter like ille ;) (men så har de jo mine gener også *s*)

Lano er "ute" for godt her i huset ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det kan du ha rett i, men alle mine lukter like ille ;) (men så har de jo mine gener også *s*)

Lano er "ute" for godt her i huset ;)

Vi "tåler" heller ikke lano. Det stanker helt forferdelig.

Skrevet

Enig, lukten av Lano er helt forferdelig.

Annonse

Skrevet

Er helt enig med dere i utgangspunktet, men jeg ser nytten av litt trimming hvis svettelukten tar overhånd:-)))

Joda, men da kan det også være andre årsaker. Kanskje en annen såpe, en annen deo, et annet vaskemiddel? Annen diett og mer væskeinntak?

Skrevet

Joda, men da kan det også være andre årsaker. Kanskje en annen såpe, en annen deo, et annet vaskemiddel? Annen diett og mer væskeinntak?

...men da kan han begynne med et nytt vaskeregime etter å ha trimmet litt:-)

Jeg er en gammel dame og vant med at menn har hår på kroppen både her&der, så jeg er også enig med deg og hidi:-) Men har det først satt seg skikkelig lukt i disse hårene, må det være en grei løsning å fjerne dem helt eller delvis. De vokser jo ut igjen:-)

Skrevet

...men da kan han begynne med et nytt vaskeregime etter å ha trimmet litt:-)

Jeg er en gammel dame og vant med at menn har hår på kroppen både her&der, så jeg er også enig med deg og hidi:-) Men har det først satt seg skikkelig lukt i disse hårene, må det være en grei løsning å fjerne dem helt eller delvis. De vokser jo ut igjen:-)

Joda - har bare aldri opplevd at det har "satt seg lukt i hårene" til de mennene jeg har vært borti ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...