Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere noe dere virkelig satte pris på til jul? jeg har ønsket meg en flaske med voss vann siden i sommer å nå fikk jeg det i julestrømpa mi hehe....kuuul flaske da...kniiis

Skrevet

Satte stor pris på alt jeg. :o) Nytt digitalkamera + penger fra kjæresten, har kjøpt skøyter for noe av pengene og resten skal jeg også bruke bare på meg selv. :o)

Ellers masse fint - te, sjokolade, flere tekopper, veske, engler og annet forskjellig fra ungene. :o)

Gjest Rommeline
Skrevet

Jeg fikk mange gaver i år, og jeg satte veldig pris på dem.

Et stort bilde mitt ene barn på vgs. hadde laget helt fra bunnen. Skikkelig flott.

GPS til bilen fra ungene.

Nydelige syvsteners diamantøredobber fra mannen.

500.- kr. fra svigemor (kjøpt meg bla veske til gpsn og nytt smykkeskrin for dem)

En god bok fra ungen, deilig, har savnet noe bra å lese på.

En flaske Martini fra mannen, mmmm, elsker Martini.

Det eneste jeg kan si jeg har roede følelser for er et par pakker godis. Slanker meg og er ikke så veldig glad i søtt lenger, så de kunne jeg vært foruten :D

Skrevet

Gavene jeg satte mest pris på var bilder av barnebarna! Disse har jeg jo glede av på stueveggen i framtida.

Fikk også bilder lagd av eldste barnebarnet på snart 4 år (med hjelp av mamma'n) og de er så bra at jeg skal ha dem på stueveggen.

Ellers fikk jeg vin, armbånd, penger, lys, servietter, fotkrem og kopp med bilde av to av barnebarna. Vi kjøper ikke så mye og dyrt til voksne i vår familie.

Skrevet

Jeg fikk et slikt oppvåkningslys som jeg gleder meg til å ta i bruk. Og Wii fit +. Testet i går. Artig:-)

Og så fikk jeg oppskriftbok av snuppa hvor ho hadde skrevet noen ord inni om hvor glad ho var i meg. DET VARMER!!!!

Så jeg er kjempefornøyd. Ingen dumme/dårlige gaver i år:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...