Gå til innhold

kynnere

Gjest Tom i boxen!

Anbefalte innlegg

Gjest Tom i boxen!
Skrevet

Er det vanlig å ha kynnere to måneder før termin?

Betyr det at babyen vil komme snart?

Skrevet

Jeg hadde kynnere i over to måneder i begge svangerskapene.Veldig plagsomt. Men begge barna ble i magen til en uke før termin:)

Snakk med jordmor/lege. Og masse lykke til!

Gjest Tom i boxen!
Skrevet

Jeg hadde kynnere i over to måneder i begge svangerskapene.Veldig plagsomt. Men begge barna ble i magen til en uke før termin:)

Snakk med jordmor/lege. Og masse lykke til!

Gjelder min sigerinne. Hun må innlegges på sykehus hvis det ikke gir seg,men det måtte ikke du?

Skrevet

Gjelder min sigerinne. Hun må innlegges på sykehus hvis det ikke gir seg,men det måtte ikke du?

Godt du spurte. Jeg låg på sykehuset i fem dager da jeg skulle ha første mann. Det var ca åtte uker før termin. Jeg fikk noen medisiner som jeg ikke husker navnet på( 15 år siden), og de hjalp sånn at jeg ikke fikk skikkelige rier.

Skrevet

Helt vanlig. Det betyr ikke at babyen vil komme for tidlig.

De fleste har kynnere fra uke 20 og gjennom resten av svangerskapet.

Gjest Tom i boxen!
Skrevet

Godt du spurte. Jeg låg på sykehuset i fem dager da jeg skulle ha første mann. Det var ca åtte uker før termin. Jeg fikk noen medisiner som jeg ikke husker navnet på( 15 år siden), og de hjalp sånn at jeg ikke fikk skikkelige rier.

Tusen takk,det hjalp! Har vært bekymret for henne og barnet,men det går vel helst bra med dem begge :-)

Skrevet

Tusen takk,det hjalp! Har vært bekymret for henne og barnet,men det går vel helst bra med dem begge :-)

Håper det går fint med henne. Syntest det var værst med kynnerne i første svangerskap, visste aldri om det var kynnere eller rier. Da riene kom var jeg aldri i tvil , derfor lettere andre gangen.Men håper at hun snakker med jordmoren også!

Gjest Tom i boxen!
Skrevet

Håper det går fint med henne. Syntest det var værst med kynnerne i første svangerskap, visste aldri om det var kynnere eller rier. Da riene kom var jeg aldri i tvil , derfor lettere andre gangen.Men håper at hun snakker med jordmoren også!

Hun var på sykehuset i dag hvor de sjekket alt mulig,og hun fikk vite at hvis det ikke sluttet måtte hun innlegges. Håper hun får medisiner for å stoppe det.

Gjest Tom i boxen!
Skrevet

Helt vanlig. Det betyr ikke at babyen vil komme for tidlig.

De fleste har kynnere fra uke 20 og gjennom resten av svangerskapet.

Ok,bra! Typisk at de overdriver på sykehuset her vi bor.

Skrevet

Ok,bra! Typisk at de overdriver på sykehuset her vi bor.

Det kan være komplikasjoner vi ikke vet om, da :)

Men i oversikten for gravide står det i alle fall at kynnere er vanlige fra uke 20. Jeg har de en gang i blant og er i uke 22/23.

Skrevet

Ja, det er vanlig, nei, det betyr ikke at babyen kommer snart. :o)

Skrevet

Jeg hadde hyppige og kraftige kynnere med alle mine 3. Med førstemann var jeg også innlagt 1 uke pga disse.

Om det hadde noen betydning, vet jeg ikke, men ungene mine ble født før termin alle sammen.

Nr. 1 uke 36, nr. 2 uke 35, nr. 3 uke 37.

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere med begge mine, fra 24 uker eller deromkring.

De kom ikke spesielt tidlig av den grunn. Men det kan i noen tilfeller være et tegn på at du bør ta det mer med ro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...