Gjest -Sliten og lei nå Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Har stort sett vondt i halsen hele tiden(ikke betennelse). Har hatt det slik de siste seks årene, er 21 år.Hva bør jeg gjøre? Noe som hjelper? Hva med å fjerne mandelene (viss fastlegen er enig)? 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 '' Hva med å fjerne mandelene'' Det er sikkert veldig lurt! 0 Siter
Gjest -Trøtt og lei nå Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 '' Hva med å fjerne mandelene'' Det er sikkert veldig lurt! Hadde en skrive feil der ... Håper at det kan hjelpe viss jeg får mandlene bort. 0 Siter
Gjest god bedring! Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 du tar det opp med fastlegen og ber om henvisning til spesialist i ØNH som vil vurdere operasjon. 0 Siter
Gjest Natna Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Hadde en skrive feil der ... Håper at det kan hjelpe viss jeg får mandlene bort. Forstod hva du mente da :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest -Trøtt og lei nå Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 du tar det opp med fastlegen og ber om henvisning til spesialist i ØNH som vil vurdere operasjon. Skal gjøre det. Takk skal du ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.