Gå til innhold

etternølere - svineinfluensavaksine

Gjest svi influensa

Anbefalte innlegg

Gjest svi influensa

Finnes det flere her som av ulike årsaker ikke har vaksinert barna mot svineinfluensa? Hva slags begrunnelse har dere?

Har en sønn som har hatt feber hver gang vaksine har vært aktuelt, og nå er kanskje behovet for vaksine mindre enn på lenge...Er i utgangspunktet skeptisk til vaksinen og langtidseffekter, men vanskelig avgjørelse siden sykdommen er potensielt dødelig også for helt friske mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to barn som vi valgte ikke å vaksinere. Rett og slet fordi vaksinen har vært så omstridt og fordi jeg ikke følte meg trygg på den. Jeg tenker som så at det er mye tryggere å få influensaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 barn, og ingen av oss har vaksinert oss.

Svineinfluensaen er en uhyre lite farlig influensa sammenlignet med vanlig sesonginfluensa.

Vi vaksinerer oss heller ikke mot vanlig sesonginfluensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener vi ikke har fått noe informasjon fra skolen om dette. Men min sønn sier det har kommet en lapp. Tror vi dropper det. Vi voksne i huset har hatt det, barna ble litt småsyke men uten feber så mulig at de også har hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tror ikke vi skal ha

Har vært så usikker på dette at jeg ikke har fått tatt avgjørelsen vedr. mine ungdommer, og tiden har gått, og de er ennå ikke vaksinerte.

16 åringen har sakt at han ikke vil, og jeg har heller ikke klart å ta noen avgjørelse vedr. 13 åringen eller meg selv.

Ender nok opp uten vaksine på oss tre. Ingen av oss er kjente i risikogrupper.

Min mann er i risikogruppe og har tatt. Uten probl.bivirkininger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...