Flyberta Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Jeg har brukt betakaroten (Solaray) som jeg har kjøpt på helsekosten et par ganger før når jeg har vært i Syden. Syns brunfargen har blitt dypere og bedre - men mulig at det er innbilning... Sist jeg kjøpte kapslene sa dama i helsekosten at de hadde blitt så mye svakere, at en måtte ta tre ganger så mange for å få samme effekt. Hvis helsemyndighetene har gått til et sånt skritt så må det antakelig bety at store mengder betakaroten er skadelig? Noen som vet? 0 Siter
Flyberta Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Skrevet 29. desember 2009 Jeg kom omsider på at det bare er å google - og fant svarene jeg trengte;c) 0 Siter
Gjest anti-googler :) Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg kom omsider på at det bare er å google - og fant svarene jeg trengte;c) Kan du dele svarene med oss? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Det har vært gjort forskning med SYNTETISK betakaroten som har vist seg å øke sjansen for lungekreft. Bemerk at dette gjalt syntetisk betakaroten, og ikke naturlig. Solaray mener jeg har naturlig betakaroten i sine produkter. 0 Siter
Flyberta Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Kan du dele svarene med oss? Beklager, står på reisefot nå. Du må nok google sjøl denne gangen:-) Du finner også noe her på dol (søkefunksjonen). 0 Siter
Flyberta Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Skrevet 30. desember 2009 Det har vært gjort forskning med SYNTETISK betakaroten som har vist seg å øke sjansen for lungekreft. Bemerk at dette gjalt syntetisk betakaroten, og ikke naturlig. Solaray mener jeg har naturlig betakaroten i sine produkter. Takk, da tror jeg det blir Solaray. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.