Gjest ansiktshuden 10 år eldre når jeg er syk. Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Har vært syk et par uker nå (influensa-lignende), og blir skemt av mitt speilbilde. Jeg er så dradd og rynkete i ansiktet at jeg kjenner ikke igjen huden min. Jeg er også "hvit" i ansiktet, er svimmel. Mulig fargen gjør det værre, men jeg ser FÆL ut. Blir huden fin igjen, mon tro? Hva kan jeg gjøre for¨å femskynte helingsprosessen? Og er jeg sykere enn jeg trodde, siden jeg ser SÅ syk/fæl/gammel ut?? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Kroppen din prioriterer å lege det som er galt inni kroppen din, fremfor å prioritere skjønnheten. Så blod bl.a. fokuserer på de organene som ikke er i balanse. Da blir du gusten, blek og dratt. Det går over 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Det går sikkert over. I mellomtiden får du bruke en god fuktighetskrem og litt solpudder :-). 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Bruk peeling krem først og smør deretter med en god fuktighetskrem. Jeg har vært sånn halvdårlig lenge og bruker håndkrem i ansiktet så jeg ikke ser helt uttørket ut 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Det går over! :-) Slik er det med meg også når jeg er syk. Synes det er like rart hver gang at rynkene faktisk bare forsvinner av seg selv når jeg blir frisk igjen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.