Gå til innhold

Hva som gjør dette

Gjest ansiktshuden 10 år eldre når jeg er syk.

Anbefalte innlegg

Gjest ansiktshuden 10 år eldre når jeg er syk.
Skrevet

Har vært syk et par uker nå (influensa-lignende), og blir skemt av mitt speilbilde. Jeg er så dradd og rynkete i ansiktet at jeg kjenner ikke igjen huden min. Jeg er også "hvit" i ansiktet, er svimmel. Mulig fargen gjør det værre, men jeg ser FÆL ut. Blir huden fin igjen, mon tro? Hva kan jeg gjøre for¨å femskynte helingsprosessen? Og er jeg sykere enn jeg trodde, siden jeg ser SÅ syk/fæl/gammel ut??

Skrevet

Kroppen din prioriterer å lege det som er galt inni kroppen din, fremfor å prioritere skjønnheten. Så blod bl.a. fokuserer på de organene som ikke er i balanse. Da blir du gusten, blek og dratt.

Det går over :)

Skrevet

Det går sikkert over.

I mellomtiden får du bruke en god fuktighetskrem og litt solpudder :-).

Skrevet

Bruk peeling krem først og smør deretter med en god fuktighetskrem. Jeg har vært sånn halvdårlig lenge og bruker håndkrem i ansiktet så jeg ikke ser helt uttørket ut

Skrevet

Det går over! :-)

Slik er det med meg også når jeg er syk. Synes det er like rart hver gang at rynkene faktisk bare forsvinner av seg selv når jeg blir frisk igjen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...