jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Godt poeng det, er jo så mye annet som er pent å se på også som ikke krever at man holder det vedlike på samme måte som man må med et akvarium. Jepp. Jeg hadde heller brukt pengene på noe annet 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Hvor lenge syns man det er greit å se på et bilde man henger på veggen, eller en potteplante i vinduskarmen for den saks skyld? For meg er akvarium en blanding av dekorasjon og kjæledyr. Litt sånn lavterskel på sistnevnte... ) Hi, hi 0 Siter
GIN Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jepp, guttungen kjøpte akvarium for bursdagspengene sine i september. Akvariet er stort,og det står i stua. Har ikke kjent noe fukt lukt eller fukt problemer. Koselig møbel er det:-) 0 Siter
Gjest damedamedame Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Hvis man først skal ha akvarium synes jeg ikke det der var en dum måte å gjøre det på :-) Ikke bare å skyve på bordet da, hvis det står litt for nært eller fjernt tror jeg. Må jo bli drittungt... 0 Siter
morsan Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg synes også at akvarium er en smule småharry, uansett hvor lekkert man prøver å gjøre det: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19099105 Jeg er ikke noe særlig for akvarier som er intergrert i møbler slik. Men jeg synes ikke akvarium er harry sånn ellers. Forutsatt at det er pent i fasong og utførelse og ikke i kjipe materialer. Men jeg synes ikke akvariefisk stiller i kategorien husdyr/kjæledyr akkurat ... mer som en pynteting. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Ja, vi hhar akvarium. 200 liter, står i stua. Lukter ingenting, lite arbeid og fint møbel. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.