Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pà fest i morgen og har endelig funnet antrekk som passer kravene (3 bestemte farger, festklaer eller utkledning).

Jeg skal ikke kle meg ut og ha pà ganske klassiske festklaer. Det eneste er at kjolen er làrkort (men ikke utringet) og jeg skal ha höye heler til. Redd for at dette blir vulgaert siden jeg ikke lenger er 19 àr (40)... Og singel.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kjolen smal? I så fall er det råstilig med sorte, blanke tights under - og med høyhælte sko selvsagt :)

Skrevet

Nei, siden den ikke er utringet tror jeg det går helt fint :o) Hadde den vært lårkort, OG med dyp utringning hadde det kanskje blitt litt vulgært ja :o)

Skrevet

Nei, siden den ikke er utringet tror jeg det går helt fint :o) Hadde den vært lårkort, OG med dyp utringning hadde det kanskje blitt litt vulgært ja :o)

Takk for svar:-)

Enig med deg! Skal ogsà ha et stort silkeskjerf rundt skuldrene og foran som skjuler litt. Mà jo föle meg vel.

Skrevet

Så lenge du har pene ben så er det bare å vise de frem :-)

Skrevet

Om man har noenlunde pene ben synes jeg godt man kan gå i lårkort til fest uten å være vulgær. Men det spørs jo litt på måten og på tilbehøret, da ;).

Høye hæler har vel omtrent alle damer nyttårsaften, enten man har lårkort eller ikke. Lårkort og flate sko er vel uansett ikke så stilig.

Skrevet

Er kjolen smal? I så fall er det råstilig med sorte, blanke tights under - og med høyhælte sko selvsagt :)

Ikke veldig tettsittende kjole og hvit; skal ha fargede strômper til. Men veldig enig i at det er flott med tights til:-) Fant ikke rette fargen i tights, ellers ville jeg helt klart ha valgt den lösningen!

Skrevet

Om man har noenlunde pene ben synes jeg godt man kan gå i lårkort til fest uten å være vulgær. Men det spørs jo litt på måten og på tilbehøret, da ;).

Høye hæler har vel omtrent alle damer nyttårsaften, enten man har lårkort eller ikke. Lårkort og flate sko er vel uansett ikke så stilig.

Ja, ikke sant.

Tilbehöret er ikke unödvendig glorete, "genserkjole" med hals + silkeskjerf og höye korte stövletter til. Det eneste som er litt stress er altsà lengden pà kjolen i forhold til alder og singelstatus, vil nödig se ut som en rype pà jakt.

Litt av en eksistensiell problemstilling! ;-D

Skrevet

Ja, ikke sant.

Tilbehöret er ikke unödvendig glorete, "genserkjole" med hals + silkeskjerf og höye korte stövletter til. Det eneste som er litt stress er altsà lengden pà kjolen i forhold til alder og singelstatus, vil nödig se ut som en rype pà jakt.

Høres kjempelekkert ut! :o)

Skrevet

Så lenge du har pene ben så er det bare å vise de frem :-)

Hehe, ja, sant nok! Har helt greie bein. :-D

Skrevet

Ja, ikke sant.

I din alder synes jeg ikke du behøver å tenke på at skjørtelengden er for kort i det hele tatt. Det blir noe annet når man nærmer seg 50 f.eks.

Skrevet

Høres kjempelekkert ut! :o)

Ah, takk! Kjenner ikke mange der, er litt nervös... Godt med litt oppmuntring:-)

Skrevet

Ah, takk! Kjenner ikke mange der, er litt nervös... Godt med litt oppmuntring:-)

Da er det viktig at du føler deg vel og hvis du føler deg vel med den kjolen, så tar du på deg den!

Skrevet

I din alder synes jeg ikke du behøver å tenke på at skjørtelengden er for kort i det hele tatt. Det blir noe annet når man nærmer seg 50 f.eks.

Ja, kanskje det? Har liksom alltid tenkt at ved fylte 40 blir liksom en del ting "too much"...

Velger dog à stole pà deg her! Og orker ikke mere shopping :-)

Skrevet

Ja, kanskje det? Har liksom alltid tenkt at ved fylte 40 blir liksom en del ting "too much"...

Det er stor forskjell på 40-åringer, de fleste 40-åringer i dag er så unge atte. Din fremtoning og væremåte er vel så viktig.

Skrevet

Jeg er 37 og det eneste jeg foreløpig har tenkt at er "too much" i min alder, er å gå med bar mage, altså en topp som er så kort at magen synes. Det er helt uaktuelt, særlig også fordi magen ikke er så pen etter to barnefødsler. Den er flat, men arrete. :-)

Skrevet

Jeg er 37 og det eneste jeg foreløpig har tenkt at er "too much" i min alder, er å gå med bar mage, altså en topp som er så kort at magen synes. Det er helt uaktuelt, særlig også fordi magen ikke er så pen etter to barnefødsler. Den er flat, men arrete. :-)

Veldig enig! Jeg har IKKE sansen for korte gensere og bare mager, uansett hvor flat magen màtte vaere - altsà pà oss pà over 30:-)

Blir noe annet med unge jenter/damer.

Skrevet

Veldig enig! Jeg har IKKE sansen for korte gensere og bare mager, uansett hvor flat magen màtte vaere - altsà pà oss pà over 30:-)

Blir noe annet med unge jenter/damer.

Helt enig, grensa går rundt 30 år synes jeg.

Skrevet

''Det er helt uaktuelt, særlig også fordi magen ikke er så pen etter to barnefødsler. Den er flat, men arrete. :-)''

Etter to barnefødsler er min mage fri for arr, men langt fra flat :P.

Har en mistanke om at magen ikke ville vært _helt_ flat uten barnefødslene heller...

Skrevet

Ikke veldig tettsittende kjole og hvit; skal ha fargede strômper til. Men veldig enig i at det er flott med tights til:-) Fant ikke rette fargen i tights, ellers ville jeg helt klart ha valgt den lösningen!

Hvit kjole blir nok best uten svarte tights, ja :)

Jeg synes det kan være greit å ha en strømpebukse som ikke er av den tynneste typen siden kjolen er såpass kort, men på den annen side er den ikke utringa og da tror jeg uansett ikke den vil se vulgær ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...